Almo nature kattenvoer, perse nat met droog combineren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Almo nature kattenvoer, perse nat met droog combineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:14

Hoi, mijn kat is dol op het proefpakketje droog Almo nature kattenvoer. Maar nu zie ik op internet dat het de bedoeling is dat je natvoer met droog combineert, moet dat echt perse of zijn er hier ook mensen die enkel droogvoer van almo geven? Wij geven onze kat wel natvoer maar dat is niet van almo.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:15

Joolien schreef:
Hoi, mijn kat is dol op het proefpakketje droog Almo nature kattenvoer. Maar nu zie ik op internet dat het de bedoeling is dat je natvoer met droog combineert, moet dat echt perse of zijn er hier ook mensen die enkel droogvoer van almo geven? Wij geven onze kat wel natvoer maar dat is niet van almo.

Wij van WC eend adviseren WC eend te gebruiken...

Ik denk dat het wel meevalt ;)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:20

Onze poezels doen het al tijden prima op de brokjes van Almo Nature, en een paar keer per week krijgen ze wat natvoer uit zakjes van andere merken. Net wat er in de aanbieding is, zolang er maar saus doorheen zit en liefst geen vis (anders blieven ze het niet 8-) ).

Ik bestel altijd van die grote zakken brok van 12 kg bij Zooplus, scheelt ook nog eens in de kosten :) .

friendly

Re: Almo nature kattenvoer, perse nat met droog combineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:30

Denk dat het niks uitmaakt maar dat er eigenlijk bedoeld wordt dat je er droogvoer bij aanbiedt. Uiteraard wil elk merk dat je zowel nat- als droogvoer van hetzelfde merk voert maar dat is toch echt eigen keus.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:40

Vjestagirl schreef:
Joolien schreef:

Wij van WC eend adviseren WC eend te gebruiken...

Ik denk dat het wel meevalt ;)

Mwahahaha

''gebruik deze Andrélon shampoo met onze Andrélon conditioner''.

Gwen

Re: Almo nature kattenvoer, perse nat met droog combineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 14:17

Ik geloof dat inderdaad elke voerfabrikant aanbeveelt om hun droog- én natvoer te geven, uiteraard beide van hetzelfde merk omdat het dan 'uitgebalanceerd' is en zo, je kent dat wel.

Voor katten die weinig drinken is natvoer wel een goeie, maar dat hoeft echt niet per se van datzelfde merk te zijn.