Geen idee, het is wel heel vervelend want ik moest nog wat regelen daarzo...
Maar de beheerders zijn volgens mij al sinds januari niet meer online geweest. Misschien heeft dat er mee te maken?
StableDoor
Geplaatst: 16-07-14 16:19
Ik kan ook niet meer op het muizenforum komen Misschien is de site gewoon helemaal weg, de beheerders zijn inderdaad sinds januari niet online geweest.
Daphne__
Geplaatst: 16-07-14 16:28
Ik probeer er ook al 2 dagen op te komen Hoop dat hij gewoon weer online komt...
Bij mij zijn ook nog muisjes gereserveerd, gelukkig hebben wij wel elkaars nummer.
Daphne__
Geplaatst: 16-07-14 19:59
Ik heb gelukkig geen muisjes gereserveerd oid, dus hoef geen contact met iemand op te nemen, maar verwacht zelf 3 nesten en wou mezelf alvast verlekkeren aan de jongen op het muizenforum....
!e foto: 2 cpb moeders met tricolor man. 2e foto: 1 wit roodoog moeder en een cpb moeder met een rode of oranje bonte satijn man(weet ik niet meer zeker, ben het vergeten op te schrijven) Ik dacht de oranje bot satijn, maar twijfel om dat er geen een satijn jong bij zit.
Oh wauw wat een mooierds! Ook heel leuk gevarieerd
Baal echt dat ik nu ook niet bij de bieb kon, stond veel nuttige informatie in. En natuurlijk de nestjes kijken! Voorpret, want een tijdje na de zomervakantie verwacht ik mijn eerste nestje
Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Voor degene die muisjes bij mij gereserveerd hadden (Mousery Mouse Mania) kunnen ook via hier contact opnemen.
Zelf ben ik erg bang dat er bijv. niet betaald is en het forum offline is gebracht. Extreem zonde natuurlijk want alle informatie is nu weg.
Stiekem heb ik zelf wel ideeën om zelf een algemeen muizenforum op te zetten. Hopelijk kan ik dat snel afhebben en dat we weer een centrale plek hebben om over de muizen te kletsen.