Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ponyparadijs schreef:Ik heb mijn caafs nooit afgemeten gegeven.
Ze hadden bij mij altijd brokjes staan
Ze zijn al te dik geworden door teveel brok... dus nu krijgen ze een stuk minder.Century schreef:ponyparadijs schreef:Ik heb mijn caafs nooit afgemeten gegeven.
Ze hadden bij mij altijd brokjes staan
Als ik dat doe met mijn Hughobrok kan ik straks de caafjes rollenZe zijn al te dik geworden door teveel brok... dus nu krijgen ze een stuk minder.
Ik zie overigens niet in wat het te maken heeft met de omstandigheden van het houden? Je kan hier niet zoveel over zeggen als je niet weet wat voor voer de TS voert en wat voor voer jij hebt...
Geschreven tekst komt nu eenmaal sneller anders over dan de bedoeling was. Zo kwam het bij mij ook niet over als een vraag, maar meer als dat je dat zo stelde.

Century schreef:Was niet de bedoeling je aan te vallenGeschreven tekst komt nu eenmaal sneller anders over dan de bedoeling was. Zo kwam het bij mij ook niet over als een vraag, maar meer als dat je dat zo stelde.
ponyparadijs schreef:Century schreef:Was niet de bedoeling je aan te vallenGeschreven tekst komt nu eenmaal sneller anders over dan de bedoeling was. Zo kwam het bij mij ook niet over als een vraag, maar meer als dat je dat zo stelde.
Dan heb ik het verkeerd opgevat.
Kan gebeuren. Geen man overboord toch?
Misschien ligt het aan het ras?
Ik had sheltie's en peruvaantjes.
Wat heb jij voor caafs TS?
ponyparadijs schreef:Dan heb ik het verkeerd opgevat.
Misverstand kan gebeuren!
Century schreef:ponyparadijs schreef:Dan heb ik het verkeerd opgevat.
Zeker nietMisverstand kan gebeuren!
Waarschijnlijk heb je gladharen, TS? De huis-tuin-en-keuken cavia zeg maar?
Ik heb CH-teddy's, zijn al wat grotere/stevigere caafjes van zichzelf. Die van mij eten zich snel te dik. Ik zou zelf zeggen, kijk hoe je caafjes het doen op hoeveel voer je ze geeft. Je merkt vanzelf of ze teveel of te weinig krijgen, als je ze regelmatig weegt
.
Anders gewoon 't aantal gr. wat op de zak staat aanhouden, je merkt vanzelf hoe ze het erop doen. Dan kan je altijd zelf nog verhogen of verlagen. Samiyah schreef:Als je daarnaast onbeperkt hooi geeft en verschillende groenten zullen ze zich niet zo snel overeten aan brokjes, maar dat is mijn ervaring.