Of het gaat werken? Nee waarschijnlijk niet. Maar niet geschoten is altijd mis!Situatie schets: Wij hebben 2 katten, beiden geholpen. Een kat van inmiddels 11 jaar oud (Felix) en een poes van ongeveer 6 jaar oud (Maxie). Nu loop ik rond bij iemand die een aantal kittens heeft en uiteraard ben ik helemaal verliefd
Ze had gezegd dat ik er zo een mocht hebben.. Maar ik woon nog thuis en kan dus helaas niet zomaar een poessie meenemen
Nu is mijn 'plan': Ik wil eerst aan mijn moeder vragen of we er een katje bij kunnen nemen. Op voorwaarde dat ik alles betaal en verzorg, dus ook de dierenarts kosten en dat soort dingen
Nu weet ik dat mijn moeder ook gek is op katten en als ze de poesjes ziet, dan gaat ze makkelijk om. Mijn vader is daarentegen het probleem. Die vindt het waarschijnlijk onzin en roept al nee bij het woord poes of kat
Maar, als ik alles betaal en verzorg.. Hoeveel last heeft hij dan nog van een derde kat erbij?En daarbij: Is het wel slim om er nog een kitten bij te nemen? En zo ja, maakt het dan uit of het een katertje of een poesje is? Voor onze tweede kat (Maxie) hebben we expres een poes genomen, volgens mijn moeder zou het waarschijnlijk ruzie worden tussen twee katers. Als wij op vakantie gaan dan is verzorging voor de katten al geregeld, dat is absoluut geen probleem.
Mocht het wat uitmaken: Ik ben 18 en ik woon dus nog thuis.
Iemand anders nog tips om mijn vader over te halen?
En de jongste van ons die spoort echt helemaal niet, ze spelen elke dag heel vaak samen. Hij mag dan wel 11 jaar zijn, maar dat is absoluut niet te zien of te merken
Hiervoor hadden we altijd minimaal 3 katten, die speelden ook veel met elkaar (ook zelfde leeftijd, rond de 11 jaar).
)

).