. Een knappe witte dame met wat vlekjes
. Omdat een vorige koppeling fout is gegaan is Spike nu nogal onzeker, hij heeft zichzelf bij thuiskomst meteen in zijn nachthok terug getrokken. Dat nachthok verdedigt hij nu ook
. Nu heeft Bobbie gisteren een ander plekje in de ren van 2.5 bij 3.5 uitgezocht waar ze zich het prettigst voelt. Alleen dat plekje is niet beschut en daar zat ze dus vanmorgen in de stromende regen nog
. Ik heb haar even snel naar binnen gehaald om de ergste nattigheid van haar af te halen. Ze voelde niet door en door koud. Terwijl zij binnen zat heb ik snel even een afdakje gecreëerd boven haar schuilplekje en een laag hooi en stro weg gelegd. Ze is nog geen 10 minuten weg geweest, het leek me niet wijs om haar te lang weg te halen. Alleen nu zit ze ergens anders in de ren, weer midden in de regen
. Wat is nu wijsheid?
) los in de tuin en kunnen op diverse plaatsen droog zitten ( onder de glijbaan / speelhuisje van mn zoontje /tuintafel/ fietskar) als het gaat regenen. Inclusief in hun hok en nachthok (deze staat gelijkvloers dus ze hoeven niet eens moeite te doen)