Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

slimmerik schreef:Tjonge waarom rent iedereen toch direct naar de politie. Spreek elkaar toch eerst eens aan. Vanaf balkon was dat de ideale manier geweest. Gewoon rustig zeggen: Buurman is dit nu ècht nodig? Misschien kan een cursus uitkomst bieden buurman. Of iets dergelijks. Hoeft niet meteen op een ruziënde manier. Nergens voor nodig. Daarna als het zich toch blijft herhalen kun je alsnog andere stappen ondernemen.
geerke schreef:slimmerik schreef:Tjonge waarom rent iedereen toch direct naar de politie. Spreek elkaar toch eerst eens aan. Vanaf balkon was dat de ideale manier geweest. Gewoon rustig zeggen: Buurman is dit nu ècht nodig? Misschien kan een cursus uitkomst bieden buurman. Of iets dergelijks. Hoeft niet meteen op een ruziënde manier. Nergens voor nodig. Daarna als het zich toch blijft herhalen kun je alsnog andere stappen ondernemen.
en jij denkt dat de buurman dan in ene denkt....goh,ik zal het eens anders aanpakken?
Mensen die zo met dieren omgaan zijn meestal niet tot rede vatbaar.En je hebt grote kans dat ze nog driftig worden ook....het is niet voor niets dat hij zijn hond zo behandelt hoor.Die is gewoon gefrustreerd.
slimmerik schreef:Allemaal aannames Geerke... Je moet met anderen omgaan zoals je zelf zou willen dat anderen met jou omgaan.
Moet je eens voorstellen hoe jij het zou vinden dat je ineens vanuit het niets politie op je stoep hebt staan. Belachelijk....
geerke schreef:slimmerik schreef:Allemaal aannames Geerke... Je moet met anderen omgaan zoals je zelf zou willen dat anderen met jou omgaan.
Moet je eens voorstellen hoe jij het zou vinden dat je ineens vanuit het niets politie op je stoep hebt staan. Belachelijk....
ik heb regelmatig met ''mensen'' te maken die op een redelijk aparte manier met dieren ''omgaan''....tot niveau rechtszaken en inbeslagname.Ik kan je vertellen dat het een bepaald slag is.