Vogel & Sem: We meet again! (Hond&Parkiet)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hikarii

Vogel & Sem: We meet again! (Hond&Parkiet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 10:48

Vorige topics Sem:
xBerber @ [BB-ITP] Golden Retriever pup Sem voor het eerst ITP!
xBerber @ [BB-ITP] Golden Retriever Sem ITP! Incl. ''bloopers''!
Vogel:
xBerber @ [BB-ITP] Hee hoi! Mijn naam is vogel! En...

Sem is onze iets ouder dan een jaar Golden Retriever reutje. Zal nooit iets expres kwaad doen, maar wil alleen spelen. Oortjes gingen omhoog, staart kwispelen..
Vogel is een grasparkiet van ongeveer 11 weken. 5 weken is hij nu bij ons. Eerst hadden we het vermoeden dat het een mannetje was, en eerst had hij de naam Pablo. Toen zeiden mijn ouders dat het een vrouwtje was, dus kreeg hij de naam Vogel.. Maar na wat research van mij blijkt het toch een mannetje te zijn. Maar de naam Vogel blijft!

Één keer eerder heeft Vogel bij Sem op zijn hoofd gezeten, maar nu ging hij ervanzelf opaf.. En dan moet je natuurlijk foto's maken. Sem werdt voortdurend in de gaten gehouden door mijn moeder en hij weet nu wel dat hij niks tegen Vogel mag doen, behalve kwispelen en de oortjes spitsen

Afbeelding
''Haal. Dat. Ding. Van. Mijn. Hoofd.''

Afbeelding
Hondje rijden *\o/* *\o/*

Afbeelding
Aaaaaaaaaanvalluhhhhh }:)

Afbeelding
<3

Afbeelding
Hij had wel honger.. -O-

Afbeelding
Dooie vogel.. :))
Laatst bijgewerkt door Hikarii op 11-07-14 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 10:49

Om een of andere reden werd het net geplaats zonder foto's, zal zelf wel op plaatsen gedrukt hebben zonder het in de gaten gehad te hebben.
Word nu geedit, over 2 minuten staan de foto's erin

Edit: Foto's staan erin.

Toothless

Re: Vogel & Sem: We meet again! (Hond&Parkiet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:55

Oh wat lief! Mijne zouden de vogel opeten! Respect voor je knappe man!

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:57

Supercute! Onze hond zou hem hebben opgegeten...die jaagt namelijk graag op vogeltjes :D

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 10:59

wat een super mooie Grasparkiet ! ik krijg nu ook weer de kriebels naar een parkiet haha :Y)
wat heeft ie mooie kleuren !

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:02

Ohh, wat lief!
En wat een brave hond!
Zo'n grasparkietje is voor mijn Jack Russell zeker niet veilig.

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:27

Ooh, mijn hond zou of er tegen blaffen of erin bijten met gedachte "Zou het piepen net als mijn piepspeeltje?"
Super leuk! :D

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 11:35

@Hielkebro: We hebben er nog 1 met de zelfde kleuren, alleen die heeft blauwe stipjes op de wangen en vogel heeft witte. En die andere zit in de volliere :) Sommige dierenwinkels noemen ze ''regenboog'' parkieten. Maar ik vind ze eerlijk gezegd heel erg lelijk :')

@M_Nouska: Dat is ook precies de reden waarom Sem geen piepspeeltje heeft. Mocht ie namelijk iets te grazen nemen, en het gaat piepen, zal hij waarschijnlijk schrikken ( Hij is echt een lafaard ) en gelijk loslaten, en niet denken dat het een speeltje is omdat ''zijn andere speeltje ook piept'' :)

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:33

Haha jeetje! Wat een brave hond heb jij ;) Die van mij zouden al hap hebben gezegd.
Leuke foto's!

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 19:55

Wat een leuke grasparkiet!
Wij hebben er sinds een half jaartje ook weer eentje nadat onze vorige is overleden. Deze hebben we leren praten. we hebben nu dus een parkiet die zegt 'kusje, lekkerding, pino wil een kusje of heel hard HE CHICKIE! :')
hij is alleen zo dat de hond te interessant is. verschillende duikvluchten worden uitgeprobeerd en tja.. de hond is daar niet van gediend en probeert nog wel eens te happen.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 11:24

Lisaterburg schreef:
Wat een leuke grasparkiet!
Wij hebben er sinds een half jaartje ook weer eentje nadat onze vorige is overleden. Deze hebben we leren praten. we hebben nu dus een parkiet die zegt 'kusje, lekkerding, pino wil een kusje of heel hard HE CHICKIE! :')
hij is alleen zo dat de hond te interessant is. verschillende duikvluchten worden uitgeprobeerd en tja.. de hond is daar niet van gediend en probeert nog wel eens te happen.

Vogel zegt af en toe kusje, maar fluit meer dingen zoals ''fietfieuw'' mijn eigen fluitje, adams family theme doet hij kleine stukjes en héél vals op 1 toon fluiten kan hij ook :=
En duikvluchten doet vogel nu veel meer.. Gister knalde hij tegen mij op :Y)