Jack heeft een nieuwe muis!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Jack heeft een nieuwe muis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 14:37

Jack heeft vanaf het begin af aan een innige band gehad met zijn Ikea muis. Een grijze, ondertussen zonder staart.

Alles doet hij er mee en de muis wijkt geen seconde van zijn zijde.

Toch vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe muis. Grijze muis begon een beetje te stinken na 2 jaar regelmatig in een kattenmond verdwijnen :o

De muis was er altijd, ook in tijden van ziekte. En ja hij was hier echt ziek ;)
Afbeelding

Er werd innig geknuffeld
Afbeelding

Af en toe was de muis stout en hing Jack hem waarschuwend over het randje van de tafel en dreigde dan los te laten :oo
Afbeelding

Maar goed ik vond het dus tijd voor een nieuwe muis :j Dus mijn moeder er op uit gestuurd om voor mij een nieuwe muis te kopen bij de IKEA (eigenlijk vertelde ik dat katten gek zijn op die muizen en aangezien zij altijd opvangkittens vond zij het ook wel leuk). Een witte moest het worden en een witte kreeg ik :j
Nadat ik de muis had opgehaald ging ik wat bezorgd op huis aan, want zou Jack zijn nieuwe muis wel accepteren :+

Dus thuis de (belachelijk) grote labels en zijn staart eraf geknipt. De insiders weten waarom ik de staart eraf knip :+ Voor de nieuwelingen, Jack eet nogal graag iets wat hij niet hoort te eten (zie: [BB] Kat eet stuk touw?? :+ ). Omdat ik geen zin had in dikke DA rekeningen, uit voorzorg de staart eraf geknipt.

Dit alles onder toeziend oog van Jack zelf:
Afbeelding

En toen..... tja ik was eigenlijk nog niet eens helemaal klaar of hij had hem al van het aanrecht gegapt. Hij kijkt eerst nog lief, maar schijn bedriegd -O-
Afbeelding

En hij ging er mee vandoor (Jack kan goed apporteren, dus eigenlijk komt hij hem hier net weer terugbrengen :+ )
Afbeelding

En nog even een filmpje
http://youtu.be/t_vQ-4rfBd8

Al met al een goede zet :j Hoewel ik blij ben te zien, dat Jack zijn grijze muis niet in de steek laat voor de witte :+ De grijze is nog steeds populair, maar de witte is natuurlijk nieuw en dus op dit moment leuker :j

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:40

Ach de ikea muis.... mijn hond is er ook dol op _O-

Roosch

Re: Jack heeft een nieuwe muis!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:43

Geweldig!! Goed om te zien dat ie weer back on track is!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:43

Onze hond heeft ook een ikea muis. Onze muis gaat heel soms, op warme dagen even zwemmen in een grote ronde trommel. Daarna komt hij er altijd weer fris uit en kan hij weer met koda op pad!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:48

Aaah wat fijn, een nieuwe verse witte muis! Kun je de grijze nu niet stiekem een keertje wassen inderdaad?

SAKKIA

Re: Jack heeft een nieuwe muis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 14:52

Ja dat ga ik ook wel doen hoor. Die gaat gewoon even met de handdoeken mee in een heet wasje :j
Maar goed Jack is een beetje Zwaan kleef aan en volgt eigenlijk alles wat ik doe. De grijze muis wegpakken moet dus even op een moment dat hij het zelf niet doorheeft anders gaat ie namelijk miauwen en zoeken :roll:

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:53

Dan zijn ze daarna weer zo goed als nieuw en heeft ie 2 mooie muizen!