Ik wil graag mijn balkon/terras afzetten zodat mijn katten niet naar beneden kunnen. Het is een groot inpandig balkon en ze kunnen via het dak naar beneden, op de schutting van de benedenburen en dan bij hun in de tuin en verder op straat. Heb geen klachten gehad oid, woon in een kattenbuurt (volgens mij heeft iedere bewoner een kat) maar ik wil mijn poezels gewoon niet meer op straat hebben.
Het balkon afzetten met gaas of een net is geen optie, mag ook niet volgens mij, is een huurwoning.. dus ik ben aan het overwegen om een schrikdraadset te kopen. Ik wil dan een aantal lijnen boven elkaar hebben zodat ze er ook niet tussendoor glippen.
Nu lees ik alleen her en der dat het niet werkte voor sommigen, dat de poezels de schokken voor lief namen
nu heb ik 1 jonkie die nog niet weet hoe het is om buiten te komen dus ik vermoed dat de drang om naar beneden te gaan niet zo groot zal zijn bij haar, maar bij de andere 2 wel.Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Vind het ook best wel eng om eerlijk te zijn, van die schokken door de kattenlijfjes. Maargoed, moet maar even
zijn er ook mensen die er wel goede ervaringen mee hebben? Wat zou het handigste zijn?Groetjes.