Eerst even voorstellen:
Over Sultan loopt een topic; [BB] Laat dit een waarschuwing zijn..Hulp nodig pag. 2 Mocht je nieuwsgierig zijn. Maar juist omdat het nu goed gaat, tijd voor leuke dingen zoals leuk foto's

En Luna; haar verhaal kan je hier vinden [BB-ITP] Een maand lang vrijwilligerswerk hondenasiel Spanje!
1. Luna 12 jaar, bovenin hoe ze bij mij kwam, midden samen met mij en onder ons "gezinnetje"

http://www.mijnalbum.nl/Album=EY86ZMSC#Y6KKDUJT
2. Sultannnn!

Fijn dat je even komt kijken in het topic! Ik ben dus Sultan en ik deel "mijn" huis met Luna, mijn vriendinnetje. Nu zegt het vrouwtje altijd dingen tegen Luna, die ze niet tegen mij zegt. "Aaah, kijk dat grijze smoeltje nou wat mooi, zeker met dat zwarte bekkie". Pfff
Ik ben nog geen 2 jaar, Luna is al 12.. Dus ja.. Ik denk dat het nog lang duurt voordat ik ook grijs word. Daarom, was ik maar even creatief.Even om te vergelijken: Luna heeft dus een zwarte bek en ik een witte.

Hoe krijg ik eerst een donkere bek? Even testen bij mijn vriendje met wat modder

En dat werkte! Hij werd donker!
Toen kwam er ook nog een puppy langs lopen in het hondenveld, dus het moment was daar.. Mijn vrouwtje zou even niet opletten!
Eens kijken of ik zo wat donkerder ga worden in mijn gezicht..

Tadaaaa, gelukt!

Op één of andere manier was het vrouwtje helemaal niet zo blij..
Ik moest thuis zelfs in bad!
Accchhh, ik vond het zelf wel leuk en wie weet gaat mijn vrouwtje mijn witte bekkie nu wat meer waarderen! We mochten elk geval gister wel mee voetbal kijken!!

Bedankt voor het kijken!