Wat kat nu weer heeft aangericht...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat kat nu weer heeft aangericht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:19

...De dood van een duivenechtpaar. :( Maar niet met eigen klauwen of tanden!

Er zat vanochtend een vreemde kat in de tuin, wat onze poes Elfje niet op prijs stelde. Dat heeft de vreemde kat geweten, en het duivenechtpaar helaas ook.

Elfje gaf zo'n ongelofelijk harde schreeuw, dat de twee duifjes die samen lief op een tak zaten zich helemaal dood schrokken, en in paniek opstegen om zich vervolgens samen dood te vliegen tegen het raam van de buren. -O-

Het is erg sneu, maar ergens ook wel weer komisch. :=

Wie heeft er ook weleens zoiets meegemaakt?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:23

Amen... -O-
Ik zou Elfje niet graag alleen tegenkomen, alhoewel ze een heel schattige naam heeft... :') :')

Zelf zoiets nog niet meegemaakt...wel grommende poezenbeesten, maar zonder gevolgen.. :P

Anoniem

Re: Wat kat nu weer heeft aangericht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:24

Hahaha :') Elfje is naar mensen toe ook echt een elfje, maar zodra er een vreemde kat langskomt... Dan is de wereld te klein. :')

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:26

Hahahaha ik moest best wel hard lachen om je bericht TS.
Arme duiven.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:27

Wat zijn duiven toch ook fantastisch slimme beesten :')

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:28

Gelukkig zijn ze samen gestorven en blijft er niet 1 alleen achter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:29

Elfje zelf leek er ook wel van op te kijken... De hele straat keek zijn raam uit over "wat die schreeuw en die doffe dreun nou was" :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:34

Nope, mijn kat ligt voor pampus op schoot zoals altijd :+

Foei Elfje, die arme duiven!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:36

Ah wat een treurig verhaal! Zonde dat de diertjes zich kapot hebben gevlogen tegen het raam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 18:42

Oh wat zielig , wel heel droog TS moest wel even lachen :')

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:36

Mijn kat is een leuke bezorger? Zo word je wakker met achter je bed een onthoofde vogel en je ziet zijn ingewanden, niet heel smakelijk en om extra mij te eriteren overal veren en bloedsporen die ik weer mag opruimen |o

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:40

kesha1 schreef:
Mijn kat is een leuke bezorger? Zo word je wakker met achter je bed een onthoofde vogel en je ziet zijn ingewanden, niet heel smakelijk en om extra mij te eriteren overal veren en bloedsporen die ik weer mag opruimen |o

haha, moest toch even lachen :=

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:46

Hahaha ik moest smakelijk lachen...

mijn katten komen geregeld binnen met een muis of kikker of ander beest :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:02

kesha1 schreef:

Jeps... ik snap het helemaal. :') Ze moeten het altijd even aan je komen laten zien, en dan moet je ook nog doen alsof je trots op ze bent. "Kijk baas, vogel gevangen!" *overal veren in huis* "Oh wat leuk poes! Knap hoor!" :j :')

Ook fijn als je 's ochtends niet nadenkend met blote voeten naar buiten loopt, en dan in een hoop ingewanden uitglijdt... :9

mygoldeneye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:17

Mijn kat neemt helaas levende vogels mee naar binnen. Kom je s'ochtends beneden vliegt eropeens een vogel door de kamer! En kat zit genietend te kijken hoe de vogel helemaal in paniek probeert weg te komen. Of je komt thuis van vakantie liggen er overal veren vogelpoep en bloed in huis en natuurlijk een groot zwart cadeau want als ze eenmaal dood zijn doet hij er niks meer mee. Maar toch hou ik van hem :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:23

Elfje heeft ook een paar keer een nestje gehad, heel schattig! Totdat ze een nog half levende eekhoorn voor ze meeneemt, de kittens er gulzig aan beginnen, en je aan het einde van de dag nog ergens een kop en een staart tegenkomt. Vreselijk zijn ze eigenlijk... Mar inderdaad houden we toch nog van ze. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:24

vogels uit de lucht halen, muizen vangen, kikkers eten, wat moet je met die beesten :')

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:29

Resistance schreef:
Elfje heeft ook een paar keer een nestje gehad, heel schattig! Totdat ze een nog half levende eekhoorn voor ze meeneemt, de kittens er gulzig aan beginnen, en je aan het einde van de dag nog ergens een kop en een staart tegenkomt. Vreselijk zijn ze eigenlijk... Mar inderdaad houden we toch nog van ze. :')

amen dit ken ik ook alleeen mwt vogels, kikkers, pingpong ballen zijn muisjes.

heerlijk! Toch hou je van ze

bibstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:33

stiekem moet ik hier wel van lachen hoor :o en was dit maar bij mij zo mijn kat zijn brokjes worden allemaal door die stinkduiven opgegeten en mijn kat laat alles maar gebeuren >;) >;)

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:35

Ja herkenbaar! Onze kat heeft twee kittens (die overigens ook val slopen houden) en brengt geregeld vogels en muizen mee.
Ik liep s'ochtends vaak naar buiten door de tuin, en precies waar ik altijd liep lagen twee muisjes op een rijtje, een kadootje voor mij. Hier smelt ik dan toch echt van, voor mij een hele avond moeite doen om s'ochtends een verassing voor mij klaar te leggen! <3 nu ligt id heerlijk naast me op het bed opgekruld te dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:35

Dit is ons ondier trouwens:

Afbeelding

<3 Toch blijven we altijd van ze houden <3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-06-14 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:36

Nou ja, dan ben je ook een domme duif, als je er al langer woont weet je dat daar een huis staat,
moet je maar boven je neusdopjes uitkijken..
RIP Roe en Koe.....
Maar wel sneu ja, dat ze op zo'n stomme manier aan hun einde komen.

Ahhh, is wel schattig ondier hoor!
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 28-06-14 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:36

Ik vind het eigenlijk helemaal niet komisch dat die 2 duiven zich dood hebben gevlogen tegen een raam. :n
Dat het gebeurd is, oke, daar kun jij niks aan doen, maar om het grappig te vinden en er zelfs smakelijk om te lachen, vind ik wel erg ver gaan.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:37

Die van mij is zwart met beetje witte delen zoals sokjes, en borst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:10

KoudbloedKim schreef:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet komisch dat die 2 duiven zich dood hebben gevlogen tegen een raam. :n
Dat het gebeurd is, oke, daar kun jij niks aan doen, maar om het grappig te vinden en er zelfs smakelijk om te lachen, vind ik wel erg ver gaan.

Ik snap je reactie. Het is ook helemaal niet leuk, en ik vind het naar voor de beestjes. Het was gewoon een komisch gezicht, zegmaar. Net zoals dat je even moet lachen als een goede vriend van je op een hele stomme manier struikelt en valt, maar het wel vervelend vindt en niet moest lachen omdat je blij bent dat diegene pijn heeft.