Een impressie van hoe het nu is (let niet op de rotzooi. Huidige huurders zijn niet erg netjes)

We willen het gehele betegelde gedeelte afzetten, dus het bovenste en onderste stuk. Aan beide zijden zit een muur (bijna 3m hoog, denk ik).
Ik zat te denken aan een houten frame met gaas, 2 meter hoog. Hierbij bovenaan een stuk naar binnen laten komen, zodat ze het terras niet uit kunnen. Op die manier kan ik er ook een deur in zetten, zodat je ook nog naar de rest van de tuin kunt.
- Maar hoe zorg ik dat dat frame niet omvalt?
Ik heb ook nog een vraag over het gaas. Het gaat natuurlijk een flinke muur worden, maar we willen de tuin ook nog blijven zien.
Het liefst heb ik zulk gaas:

Maar kunnen ze daar niet doorheen? Wat is de maximale maaswijdte voor gewone HTK-katten?
Of kan ik beter voor kippengaas of vogeldraad gaan? Dat lijkt me heel claustrofobisch
. 
De bosmaaier begaf het halverwege
). En aan de achterkant is het half open richting een weiland (met ezeltje
). Er staan rechts een tuinhuisje en fruitboom, waardoor de buren wel heel makkelijk te bereiken worden natuurlijk. Ik zie alleen maar een bult werk voor me als ik de hele tuin zou afzetten
Echter voor mijn gemoedsrust toch aan en zij heeft er geen hekel aan. Nu heb ik een langhaar kat dus zie je het bandje niet zo het is best wel fors als je het aan een kat ziet echter ze heeft er nooit moeilijk mee gedaan.