ik ga proberen het kort uit te leggen

ik heb een konijn waarbij ik nu 2 weken geleden een wond ontdekte, met mn moeder gekeken en we dachten meteen aan een abces. mijn moeder is verpleegkundige en wou eerst zelf kijken hoe het aanging. elke dag schoon 'geknepen' maar het stonk enorm en de bult werd maar groter.
naar de dierenarts ermee, die zei ook dat het een abces is. antibiotica en (oog)zalf gekregen.
de antibiotica moest 10 dagen gegeven worden, die is nu op sinds 2 dagen en de zalf smeren we 2 keer per dag.
het leek 4 dagen na het bezoek bij de Da de goede kant op te gaan. bult werd kleiner en er kwam minder uit. tot 2 dagen daarna, het kwam eruit gestroomd en was heel veel. dag daarna was het gele sprut veranderd tot licht bruine prut.
gister kwamen wij tot de ontdekking dat hij een grote bult boven zijn staart heeft zitten. hierbij dacht mijn moeder aan een gezwel en gaat daarvoor weer informeren.
vandaag wou ik het weer gaan schoon maken maar nu zaten er 2 gaten ipv 1 (van die abces) en er zaten allemaal bulten omheen. als ik drukte hoorde ik zn heel vies geluid maar er kwam niks uit gespoten. en de bult boven zijn staart is ook groter geworden naar mijn gevoel.
morgen gaat mn moeder weer naar de dierenarts. ik ben benieuwd wat het allemaal is.
hij zei bij het eerste bezoek dat het al dicht moest zijn na 8 dagen ongeveer.
respect als je dit allemaal hebt gelezen!
ik moest het gewoon ergerns kwijt..