Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Molfre schreef:Dat wil hij dus niet, hij is niet geinteresseerd in meningen van anderen omdat die het hem toch zullen afraden. Zelfs met mijn vaste dierenarts wil hij niet praten 'omdat ik haar verteld zal hebben het hem af te raden'.
Ik zie het al helemaal fout gaan als hij het doorzet daarbij heeft hij 0,0 ervaring
Hij wil niet met fokkers praten, hij wil niet met dierenartsen praten, hij wil alleen lezen en daarmee redt hij het niet want hij acht zichzelf nu al een prof, behalve nu een maand deze fretjes te hebben gehad heeft hij in de rest van zijn leven 1 kat gehad en die loopt altijd op straat. phormicola schreef:Klinkt alsof hij het zelf moet ondervinden. Als het fout gaat heeft hij zijn lesje geleerd, als het goed gaat kan hij er meer en meer over leren en houdt hij er misschien wel een leuke hobby aan over.
Molfre schreef:Nee die heeft hij niet Joolien, die wil hij speciaal daarvoor aanschaffen, want met vrouwtje naar een fokker brengen wil hij niet, hij wil er zelf zicht op houden.
Hij is inderdaad vreselijk koppig, het enige wat ik nu kan bedenken is net doen of hij het nooit heeft voorgesteld en hopen dat het over waait![]()
Hanny, het gaat mij er om dat hij van niks en niemand hulp wil en niks aanneemt, dan kan het alleen maar fout gaan als je geen ervaring hebt.Hij wil niet met fokkers praten, hij wil niet met dierenartsen praten, hij wil alleen lezen en daarmee redt hij het niet want hij acht zichzelf nu al een prof, behalve nu een maand deze fretjes te hebben gehad heeft hij in de rest van zijn leven 1 kat gehad en die loopt altijd op straat.