Kittenpakket

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie22

Kittenpakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 08:18

Sorry als hier al een recent topic over gaat, maar ik kon niets vinden

Ik heb een nestje kittens. Nu ben ik opzoek naar gratis kittenpakketten of staaltjes voer die ik kan meegeven aan de eigenaren. Weet iemand waar ik deze aan kan vragen?
Ik heb van Smolke en van Biofood al aangevraagd.

Bij Animonda kun je ook kittenpakketten aanvragen, maar is dat alleen voor geregistreerde fokkers? Of kan je ook als niet-geregistreerd daar bestellen?

Alvast bedankt!

faunty

Re: Kittenpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 08:20

Wiskas hadden wij bij ons kleine droppie gekregen

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 08:58

Wij Royal canin.

Maar ik zou proefpakketten aanvragen van het voer wat je nu zelf ook geeft?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:35

Misschien kun je eens bij een DA vragen, die hebben vaak leuke kittenpakketten. Hier zitten vaak ook boekjes bij waar leerzame dingen in staan.

Ik heb er destijds 1 van Royal Canin gekocht, zat in een handige emmer met deksel die ik nu nog gebruik :j

Heb je nu al speeltjes bij de kittens? Vaak hebben alle kittens wel een persoonlijke voorkeur voor 1 van de speeltjes, deze zou ik dan bij het kittenpakket instoppen als de kitten opgehaald wordt. Ze hebben dan iets met nestgeur en wat herkenbaar voor ze is. Gescheiden worden van broers en zussen en mams is stressvol genoeg, iets wat ze leuk vinden en een bekende geur aan zit kan ze dan geruststellen :j

Noukie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 18:18

Bedankt voor de reacties!
Weet iemand toevallig meer over de kittenpakketten van Animonda?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:45

Zelf maken geen optie?
Ik kreeg bij mijn kittens twee mooie opbergpotten vol voer wat ze op dat moment kregen bij de fokker.
Vond ik fijner om te krijgen als een paar zakjes met drie brokjes van verschillende merken.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:45

Welkoop?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:49

Keet schreef:
Zelf maken geen optie?
Ik kreeg bij mijn kittens twee mooie opbergpotten vol voer wat ze op dat moment kregen bij de fokker.
Vond ik fijner om te krijgen als een paar zakjes met drie brokjes van verschillende merken.

Ben ook ik fan van! een eigen kitten pakket is zo gemaakt. Bij de xenos of ikea een bewaarbus kopen voldoen met voer wat ze gewend zijn een speeltje uit het nest en je bent al zo goed als klaar!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:51

Sowieso zou ik gaan voor kittenvoer dat je je kittens zelf dan ook geeft. Samen met een paar speeltjes (bij de xenos ofzo zijn soms van die zakjes met meerdere speeltjes te koop) en bv een dekentje waar ze op slapen. Voila.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:58

Twee kittens dus kreeg twee pakketjes :+:
Pot met voer, paar blikjes goed natvoer, speeltjes en een fotolijstje met een paar foto's en een speelstokje/verenstokje.
Ik had zelf een mandje bij de fokster gebracht om nestgeur op te doen :)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:02

Ayla_4Ever schreef:
Welkoop?

die heeft ze inderdaad, je moet wel via de site aanvragen, dan kun je de bon die je thuis hebt uitgeprint meenemen naar de winkel en dan word ie daar gescand, en ook komt het in het bestand van het filiaal waar je komt te staan en word ie voor je klaar gemaakt, anders geld het niet. En dit gaat over het kittenpakket van kenner beste start.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:07

Wij geven aan onze pups alleen voer mee wat we zelf voeren.
Koop bij de action een mandje voer er in en snoepjes speeltjes en nog wat extra info.
Inpakken in doorzichtig folie en strik er om heen, puppykopers zijn altijd helemaal blij met het pakket.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:27

Ik zou het ook gewoon zelf maken denk ik veel leuker :j

Zo is onze kat (en ik weet dat er meerdere zijn die er gek op zijn) helemaal gek van die muizen die je op de kinderafdeling van de Ikea koopt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:37

SAKKIA schreef:
Ik zou het ook gewoon zelf maken denk ik veel leuker :j

Zo is onze kat (en ik weet dat er meerdere zijn die er gek op zijn) helemaal gek van die muizen die je op de kinderafdeling van de Ikea koopt.

Yup, mijne ook. Maar bij de IKEA hebben ze meer van die kleine knuffeltjes/beestjes waar mijn katers gek mee zijn.
Maar nu ook met die hamstertjes van de AH en de Beessies van een paar jaar terug :D

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:41

Ik heb dit jaar 2 nesten met kittens (5 kittens in totaal) en ik geef ook kittenpakketten mee!
Ik voer whiskas en royal canin gemengd en ik stel de kittenpakketten zelf samen. Ik doe er een fotolijstje met een babyfoto van de kitten in, proefzakjes voer, snoepjes, een speeltje waar ze mee spelen, de lijst met gegevens (geboortedatum, geslacht, moeder, gewicht die elke dag 2 keer wordt opgeschreven) en wat infoboekjes die ik van de dierenwinkel meeneem. Alle etenswaren die er in zitten zijn van whiskas of royal canin, aangezien ik dat gemengd voer.

Ik vind zelf samenstellen juist leuk, kun je lekker creatief zijn en er wat eigens van maken :D

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:31