Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan toeval zijn, maar ik hoop stiekem dat het nu alleen maar beter zal gaan en de zware aanvallen wegblijven dankzij de medicatie!
Nessavende schreef:Ook ik heb nog nooit hiervan gehoord, heb je enig idee waarom het zo heftig terug is gekomen?
Ik duim ook voor je mee
Letitia1991 schreef:Intussen is het zo erg geworden dat ik bijna 24/24 bij haar moet zijn (gelukkig flexibele stage) en ik ben vannacht tot 5u met haar opgebleven doordat ze af en aan aanvallen had. Vanmorgen om 7u begon het alweer, en serieus. Je ziet haar hersentjes bijna knetteren. De aanvallen zijn nu ook zo hevig dat ze er fysiek uitgeput van raakt (hijgen, levenloos zijn) maar voordat ze kan uitrusten is de volgende aanval er weer. Ik wring me in alle bochten om haar af te leiden (enige wat je kunt doen tijdens zo'n aanval) maar vaak zit ze er al te diep in zodat ik haar niet meer "op aarde" krijg.
daar kijkt ze dan geïnteresseerd naar en dan is ze oké, zolang ik niet stop met wiegelen. bigone schreef:Ik hoop voor je dat er medicatie is die aanslaat, was het een mens dan werd hij/zij gedwongen opgenomen. Ik vind het knap wat je doet maar neem ook aan dat je er een einde aan maakt mocht de medicatie niet aanslaan. Succes en veel sterkte.
ik ga mijn appartementje omdopen naar "Psychiatrisch Ziekenhuis voor Poezelige Psychoten"