Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een huisdieren / konijnen fotograaf in limburg. Helaas heb ik moeten besluiten dat ik volgende week vrijdag van mijn geliefde vlaamse reus dame afscheid moet gaan nemen. En ik wil graag nog een paar echt mooie foto's van haar voor ik haar moet laten gaan. Ik heb al een beetje gekeken maar vaak zie ik dat er ook lange wacht tijden zijn en die tijd heb ik helaas niet meer. En ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie o wie heeft een tip voor mij. Alvast heel erg bedankt
Ik wil je gerust aan foto's helpen. Woon in Limburg (omgeving Roermond), zet mijn eigen konijnen ook vaker op de foto en heb eventueel een konijnen/schapennet ter beschikking om een stuk af te zetten voor buitenfoto's mocht je geen eigen ren of iets hebben. Moet wel zeggen dat mijn camera wat kuren heeft en dus wel ruis op de donkere vlakken kan achterlaten. Maar als je niemand anders vind wil ik je graag helpen aan foto's. Ik heb geen wachtlijsten, zelfs extra tijd nu ik zo goed als klaar ben met dit schooljaar.