Ik zit met een probleempje, en hoop dat jullie er misschien raad mee weten (behalve castratie, want dat staat inderdaad al op het programma dit jaar
)Ik heb binnenkatjes die al sinds kitten af aan alles netjes op de bak doen. Nu valt het mij op dat een ervan de afgelopen paar dagen vrolijk haar keutel naast de bak dropt, in plaats van erin
-De bak is schoon genoeg. Soms doet ze het al 3 dagen nadat de bak compleet verschoond is (ik haal dagelijks, hooguit om de dag) de viezigheid eruit, dus ik zorg ervoor dat het zo schoon mogelijk blijft.
-Ik weet heel duidelijk dat zij het is (ookal zegt men dat een dier geen schuldgevoel kent...vind ik het wel héél opvallend dat zij als enige wegduikt als ik hun kamertje in ga zonder dat het betekend dat ik het meteen al gezien heb.)
Ik heb hier nog niet eerder voor gestraft, aangezien het toch geen zin heeft. Op heterdaad straffen is het enige wat zin heeft (en ze geeft zichzelf al genoeg straf door weg te duiken
)- Opvallend genoeg begint het vaak rond haar krolsheid. Deze week was het weer raak, en nu is madam krols. Zie ik spoken, of heeft het een verband?
Kan het zijn dat haar hormoonhuishouding zodanig invloed heeft dat ze gewoon dingen naast de bak doet?
De keutel ligt ovigens altijd gewoon echt recht voor de bak, dus die moeite neemt ze dan net weer wel 
Nogmaals, ze gaat dit jaar geholpen worden, dus als dat hem is dan is dat fijn, dan zijn we er over een tijdje van af als ze onder het mes is geweest

Zo niet, dus als in inderdaad spoken zie qua verband met krolsheid, dan moet ik erachter komen waarom ze het doet
Ik hoop

Thanks, ook die gaan we onthouden en uitproberen