voor degene die het moeilijk kunnen lezen:
There was a monster on it, I swear!
Als we haar mogen geloven heeft ze monsterjacht gemaakt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

We weten dat zij het was, aangezien die krabpaal altijd haar slachtoffer is. Om elk wissewasje springt zij erop
Haar krabpaal 
berdien85 schreef:Heerlijk!
Die van ons, zodra we naar boven gaan (we doen de deur richting de gang dicht) hoor je alleen nog maar gerommel en gestommel. 'Perfect time for playing'
Lijkt me zo leuk om eens te zien wat ze nou allemaal doen.. 's ochtends liggen alle kussens van de bank op de grond etc.
amber15 schreef:berdien85 schreef:Heerlijk!
Die van ons, zodra we naar boven gaan (we doen de deur richting de gang dicht) hoor je alleen nog maar gerommel en gestommel. 'Perfect time for playing'
Lijkt me zo leuk om eens te zien wat ze nou allemaal doen.. 's ochtends liggen alle kussens van de bank op de grond etc.
Als de baas van huis is.......

. Geweldig..dat koppie.
Letitia1991 schreef:Wat gek, mijn katten beweren altijd dat het een wasbeer was. Soms zou ik ze bijna geloven als ik naar de ravage kijk
Hmmm, misschien provincieverschil?
Tigress schreef:Letitia1991 schreef:Wat gek, mijn katten beweren altijd dat het een wasbeer was. Soms zou ik ze bijna geloven als ik naar de ravage kijkHmmm, misschien provincieverschil?
![]()
Dat ze hier in het noorden monsters hebben, en daar wasberen![]()
Hoe dan ook, aan de ravage geloof je inderdaad zo dat er een beest is geweest die bestreden is door ze