Ik heb inderdaad al mega mooie en grote hokken gezien!! Ook op bokt, echt toppie!! Super gaaf, dat zou ik het liefst ook doen, maar ik zit met het hele konijnen gedoe nog wel een beetje in dubio.
Ik "zeur" nu al een hele tijd dat ik graag een konijn wil, maar het mag niet. Mijn zusje wil ook graag een konijn dus die geef ik haar dan cadeau voor haar verjaardag (over 3 weken is ze jarig) dus kan ik niet aankomen met een hok dat onze hele tuin in beslag neemt. Ik zal straks even foto's maken van het plekje waar ik het wil neer zetten. Ik ga er sowieso een ren bij maken, maar denk dat ik die tegen de tijd dat ze er aan gewend zijn pas kan uitbreiden want anders ben ik bang dat het de volgende dag weg moet

Ik heb dus nu ook niet de mogelijkheid om leuk even de tegels er uit te slopen en een zandbak te maken, dan sta ik op straat denk ik..

Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel kan overhalen
Ik hou jullie op de hoogte, maar ben nu al een beetje zenuwachtig
Aan de andere kant, ik ben oud en wijs genoeg om (samen met mijn zusje) alle kosten op mij te nemen en gewoon voor de diertjes zorgen. Dus snap nog steeds niet waarom ze zo moeilijk doen.
Ook een beetje om de kat, maar lees en hoor vaak genoeg dat konijnen heel goed met katten kunnen.