hallo allemaal, sinds een aantal dagen is mijn zwarte kater nergens meer te bekennen, en we maken ons allemaal heel erg zorgen natuurlijk. normaal gaat hij nooit verweg en is hij ook nooit lang weg..
het is een helemaal zwarte kat, met een paar witte haren op zijn borst. hij is vrij klein, en erg sociaal en lief naar mensen toe. zijn naam is bandit/bennie.
als iemand hem heeft gezien/gevonden graag reageren of bellen naar 0223532913. of heeft iemand tips voor de zoektocht want ik mis hem echt heel erg :'(
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 13-06-14 22:21
Aangezien OV bedoeld is voor paarden en niet voor katten verplaats ik dit topic naar Beestenboel.
Je kunt bv amivedi bellen en doorgeven dat je je kat vermist...dierenartsen,dierenambulances maar ook de politie kun je bellen.
Succes!
Jet
Geplaatst: 14-06-14 08:05
Kan je zeggen waar in Anna Paulowna, mag ook via pb hoor, maar dan ik ook voor je uitkijken. Ik woon er ook namelijk. Misschien zit hij in de buurt in een schuur opgesloten, heb je alle buren in de straat al gevraagd? Je kan ook een flyer ophangen in de buurt en eentje bij de DA als die maandag weer open is. Misschien heeft AP wel een facebookpagina waar je een oproepje kan plaatsen? En ik zou de dierenasiels van Den Helder en Schagen bellen. Succes, ik hoop dat hij snel gezond terecht is.
Wij zijn onze poes ook al kwijt in AP. Wij hadden al even het vermoeden dat ze ergens een 2e huisje had maar ze is nooit langer dan 3 dagen weg geweest. Nu is ze al 2 weken weg. We hebben flyers in de buurt gehangen en in de winkels. Helaas geen bericht. Succes met het zoeken! Hopelijk vind je hem snel weer terug.