mijn trouwe viervoeters na lange tijd weer ITP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marjank1987

mijn trouwe viervoeters na lange tijd weer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 21:19

Hallo,

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik foto`s van mijn diertjes geplaatst heb en ik dacht het word wel weer eens tijd. Zo kunnen meer mensen mee genieten van mijn knapperds :9 :9 .

Mara de langstockhaar teef is 3 jaar oud. Een schat van een dier maar soms lijkt het alsof ze ADHD heeft hihi ach ja.. dat nemen we maar voor lief :D
Ayko de stockhaar reu is ondertussen alweer 11 maanden. Ik weet nog goed toen ik het topic van wilawander zag staan met foto`s van hele kleine, lieve en schattige puppy`s. Lief en schattig is ie nog steeds maar klein is ie absoluut niet meer :+ het is wel echt een grote knuffelbeer en komt elke avond gezellig bij ons liggen.

Mara:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ayko:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En natuurlijk ook samen: <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto`s net zoals ik elke dag geniet van mijn twee tal :) :)
Laatst bijgewerkt door marjank1987 op 12-06-14 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelien__

Re: mijn trouwe viervoeters na lange tijd weer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:20

Wat een knapperds! Ben zelf enorm fan van de LangStocks, maar de "gewone" Stocks blijven ook m'n hart stelen! :D Wat zijn ze leuk samen! :D Heel mooi om te zien hoe Mara écht rood is van kleur <3

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 00:05

Mooie foto's en leuk om te zien hoe verschillend ze eigenlijk zijn!

Ik heb Ayko nog wel gezien toen ie een week of 4 oud was of zo... Hij is wel een ietsiepietsie veranderd sindsdien :P