Afgelopen zondag had ik weer dienst op de kinderboerderij waar ik vrijwilliger ben. 17 april is 1 van de voedsters bevallen van welgetelt 1 jong en aangezien dit een rammetje is werd deze te koop gezet
En ik had me nog zo voorgenomen niet verliefd op hem te worden, het onvermijdelijke gebeurde dus en zo ging hij mee naar huis 
Dus ik stel jullie voor aan Bob! Bob is een kleurdwergje en dus op 17 april geboren. Bob blijft tot september single en wordt dan gecastreerd en ik ga dan samen met de opvang op zoek naar een leuke meid voor hem

Hij komt uiteindelijk buiten te zitten, alleen dat moet nog gerealiseerd worden haha. Zondag ga ik een supermooi buitenhok ophalen bij mijn neef en daaraanvast wil ik een ren maken. Alles bij elkaar zullen de maten uitkomen op zo'n 1,5 meter bij 2,5 meter.
Nou goed hier is mijn knuffelkonijn!

Nog op de kinderboerderij
En gisteren in de tuin. Ik ben hem langzaam aan het laten wennen, gisteren heeft ie denk ik 10/15 minuutjes in de metalen ren gezeten en dat wil ik opbouwen

Spot de kat xD Lisa vind Bob ONTZETTEND interessant. Daarom laat ik ze ook niet alleen als hij losloopt.

Snoeeeeeeepjessssss

Hij hoorde een vrachtwagen langskomen

Wat vinden jullie van mijn nieuwe vriendje
?
nooit zet ik ze daar nog in