Sinds kort heeft mijn baasje een nieuw kijkgat voor het zwarte apparaat waarmee ze plaatjes maakt van mij.
Behulpzaam als ik ben, help ik haar natuurlijk graag om dat ding uit te testen. Geduldig laat ik de ene na de andere pose zien.
Soms heb ik het zwaar op zulke momenten... Liggen, zitten, stukje rennen, ze laat me hard werken! En niet zelden moppert ze achteraf dat de plaatjes mislukt zijn!
Uiteraard heeft dat niet met mijn talent als model te maken, maar wel met haar gebrek aan talent om het zwarte apparaat te bedienen
Gelukkig had ze na een aantal sessies dan toch eindelijk een paar plaatjes waar ze tevreden mee was. En als het baasje tevreden is, dan ben ik dat natuurlijk ook
Aangezien ik zo mijn best heb gedaan, vond ik dat ze toch op zijn minst mijn mooie looks met de rest van de wereld moest delen. Kon ze niet weigeren natuurlijk!
Na een baywatch-scene, waarbij ik oneindig lang door het water heb gerend (en het baasje uiteindelijk alleen maar bewogen plaatjes bleek te hebben) zijn we maar overgestapt op mijn "out of bath-look".

Afgelopen week heb ik ook nog even model gestaan, in het licht van de ondergaande zon. Dan kom ik het beste tot mijn recht

Ik heb het gevoel dat mijn modellencarriëre in de lift zit
En nu vragen jullie je natuurlijk af hoe ik zo mooi blijf?Iedere dag een work-out:

Af en toe in je eigen spa:

En heel belangrijk, deze kleine man goed in de gaten houden, zodat je op tijd een "gezonde snack" mee kunt pikken

Al met al heb ik dus weer heel wat meegemaakt. Op naar het volgende avontuur!

ze is superlief, maar ook een lolbroek eerste klas
Ze had dus ook al vrij snel door dat je maar beter bij hem in de buurt kunt blijven, want daar valt wat te halen!
Wat is ze toch mooi...
Heb de lens van Peter gekregen, maar ik schiet altijd op goed geluk foto's... Snap niks van instellingen