Winderigheid van de hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__YSB__

Winderigheid van de hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 21:26

Mijn huis ruikt op dit moment naar een grote poepfabriek, kan gelukkig de deuren en ramen open houden. :D
Ik heb niks veranderd aan het voer van mijn hond, het is nog steeds hetzelfde voer. Hij krijgt Orijen Vis aangezien hij een voedsel allergie heeft. En eigenlijk gaat dit prima.
Het gekke is, hij heeft niks anders gehad, dus geen traktatie, niks buiten gesnacked.
Wel heeft hij een behoorlijke sloot water gedronken over de hele dag, maar ivm de warmte vond ik dit niet zo gek.
Ik zit er mooi mee, en hij ook.
Waar kan dit weg komen? Ik vind alleen dingen over slecht voer, nou Orijen is veel maar slecht is het niet. Het is een behoorlijk hoogstaand voer, waarvan de ingredienten biologisch zijn. Er zit geen tarwe in, dus daar kan het ook niet van komen.

dierenfan

Re: Winderigheid van de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 06:24

jammer maar helaas. Iedereen heeft wel eens niets geks gegeten en toch last van winderigheid. Je lichaam moet maar even van slag zijn door het plotselinge warme weer bijv.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 06:37

De mijne krijgt Orijen juist omdat hij van ander voer zo veel winden laat. Dus denk niet dat het daar aan ligt. Maar slootwater kan het wel zijn hoor. Gaat met een paar dagen wel over. Wel merk ik dat het voer niet zo lang houdbaar is. Zit je aan het einde van de zak?

Goof

Re: Winderigheid van de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 06:39

Geloof het of niet, maar die van mij kon expres poepies laten en ze deed dit dan ook veelvuldig als ze vond dat ze niet genoeg aandacht kreeg. Toen dat op begon te vallen hebben we haar iedere x in de gang met de deur dicht gezet voor een paar minuten en na een tijdje had ze door dat poepies laten = afzondering dus toen was het klaar :+

Maar ik ga er maar even vanuit dat mijn hond een soort van uniek is en dat het in de meeste gevallen een andere oorzaak heeft :')

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 06:43

Haha als die van mij merkt dat we weg gaan met de trein of op vakantie. Geen dagelijkse uitjes. Kan hij niet meer poepen. Maar dan wel onderweg de meest gore winden laten %)

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-14 10:44

Haha, meneer is zijn lucht gelukkig kwijt nu.
Ik heb de zak Orijen net op gemaakt, dus daar kan het niet aan liggen.
Dank jullie wel he!