Mijn gouden 'puppy' weer eens voor de lens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Mijn gouden 'puppy' weer eens voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 16:26

Heyhoi,

Vandaag was het echt mooi weer dus kon ik het echt niet laten hem weer eens voor de lens te gooien haha. Ik weet dat in sommige foto's de paal van de wasmolen of de schaduw van de wasmolen te zien is, dus daar gelieve geen commentaar op.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn #1 favoriet
Afbeelding

Afbeelding

Even een drinkpauze... model zijn is zwaar werk hoor! :')
Afbeelding

Ook eventjes een kriebelpauze ingelast, dit gezicht krijg je als je hem krabt waar hij jeuk heeft. (Natuurlijk niet bedoelt als mooie/charmante foto)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier helaas helaas de schaduw te zien
Afbeelding

Afbeelding

En nog een paar plaatjes van de mooie bloemen in de tuin

Afbeelding

Afbeelding

Een reactie zou leuk zijn maar ik ben nog niet zo bekend met de fotografiewereld, houd het een beetje lief haha. Kritiek mag maar dan wel graag ook tips.

Tenshi

Re: Mijn gouden 'puppy' weer eens voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:44

Je wil al geen commentaar op storende elementen op de achtergrond, en je favoriete foto is juist niet scherpgesteld op je hond, ik heb een beetje het idee dat ik op BB-ITP aan het kijken ben naar iemand die het leuk vind om dr hond te showen, niet dr fototechniek. :)

Wat fototechnisch commentaar betreft;
- Het lijkt alsof een deel van je foto's is gemaakt met de ingebouwde flits, zet die met zulk prachtig weer maar uit. Dat geeft namelijk een heel plat en flets beeld.
- Denk aan compositie, deze foto's zijn naar mijn idee meer leuke kiekjes van je huisdier, niet bewust over nagedacht. Zet je hond bewust neer voor een rustige achtergrond, trek zn aandacht met wat lekkers naar de camera en probeer je hond helemaal in beeld te krijgen. Op bovenstaande foto's zijn ledematen her en der afgehakt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 17:00

Zoals al in de OP gezegd ben ik pas in het fotografiewereldje. Als ik mezelf nou echt aan zou bieden als professioneel fotograaf, okay... Maar ik moet toch ook ergens beginnen? Helaas heb ik over de optie BB-ITP heen gelezen en heb ik al aan een mod gevraagd om het topic te verplaatsen.

Bedankt voor de tips in ieder geval, ookal zijn ze erg aanvallend verwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 17:03

MorganeR schreef:
Zoals al in de OP gezegd ben ik pas in het fotografiewereldje. Als ik mezelf nou echt aan zou bieden als professioneel fotograaf, okay... Maar ik moet toch ook ergens beginnen?

Bedankt voor de tips in ieder geval, ookal zijn ze erg aanvallend verwoord.

Duidelijk is anders dan aanvallend.
Ik vind deze foto's ook geschikt voor BB, de hond staat er niet helemaal op, en op je favoriete foto word mijn aandacht meer naar de plant getrokken.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 17:05

Zoals in mijn vorige bericht nu ook staat heb ik een mod al gevraagd om het te verplaatsen.
Voor mij kwam het helaas iets meer aanvallend over dan duidelijk.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:01

Ik heb het topic voor je van FK naar BB-ITP verplaatst. :)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 18:15

Dankjewel!

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 19:51

Leuk hoor ! Er zit vast nog wel wat oefening in je foto's maar geen commetaar van mij hoor, ik zit ook nog maar net een beetje in het fotografie wereldje :P