Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:rangorde bepalen honden zelf volgens mij.Het is verstandig om bij een dominante hond niet een andere dominante hond te nemen.
Ik heb vijf honden,soms zelfs zeven...nog nooit problemen gehad.(allemaal gevonden,herplaatsers of asielhonden)
) hond erbij nemen heel vlot, de eerste week was wat aftasten, ze hebben 1x een kleine ruzie gehad en vanaf dan was het twee handen op één buik
Onze eerste hond was alleszins heel erg blij met een maatje. Op rangorde hebben we niet echt gelet, dat regelden ze onder elkaar.
). Ik heb ook meerdere teven zonder reu bij elkaar gehad, en 1x twee teven gehad die absoluut niet samen konden en ik ook een jaar gescheiden heb moeten houden dat was heel erg moeilijk (ene teef was 12 jaar en de andere 1 jaar toen het begon) toen de 1 jarige nog pup was konden ze goed met elkaar overweg maar zodra ze volwassener werd ging het helemaal verkeerd. Gelukkig daarna nog teven gehad die prima samen konden, maar mijn reu en teef zijn echt erg leuk samen......en kunnen niet meer zonder elkaar!