grace1989 schreef:Ik heb zo'n hond waarbij je blij bent dat je verzekerd bent.
Ik ben verzekerd bij Proteq Dier en Zorg.
Die heeft volgens mij geen maximum gewicht.
Ik denk dat ik al een paar duizend euro aan dierenartskosten gemaakt heb.
En het meeste is wel vergoed.
Veel succes.
Ik inmiddels bij mijn ene hond een LPC operatie aan beide voorpoten (€ 1000 totaal) en mijn andere hond MRI scan (ongeveer € 800) , buikecho (€150) , 5x bloedonderzoek (€ 300) en rontgenfoto's (€200) . Totale prijs is schatting. Echter heb hem als volwassen herplaatser en dan nog boxer en dan ben je minimaal 50 euro in de maand kwijt. Dat is 600 euro per jaar. Inmiddels heb ik hem 4.5 jaar dus € 2800 zou ik al kwijt geweest zijn aan verzekering en niet alles zou vergoed worden. Dan nog de medicatie die gegeven moet worden.
Mijn andere hond heeft die dure operatie gehad maar verder weinig. Is een hond van 40 kg labrador/rottie. Ik zou hem als kruising hebben moeten verzekeren want kruising labrador of kruising rottweiler dan was ik veel duurder uit dan kruising 40 kg. Maar dan zou ik in 6 jaar tijd al veel meer kwijt geweest zijn.
Uiteraard hebben ze tussendoor ook wel dingetjes gehad helaas maar nogmaals tegen de prijzen van mijn DA kan geen verzekering op. 't is maar net in welk gebied je woont en wie je DA is.