8 december 2013, na 2 weken in spanning af wachten of ie nog beschikbaar was, hebben we Lou opgehaald in het asiel. Vond het nog best spannend, mn eerste echt eigen hond, uit het asiel. En hoewel het klikte was het toch ff afwachten hoe het thuis zou gaan.
We hebben elkaar intussen leren kennen en het gaat dan ook super. Meneer heeft wat kleine issues, maar ook dat gaat stukje bij beetje beter. Zo leuk om te zien hoe hij zich heeft ontwikkeld!
In Januari zijn we gestart met n beginnerscursus en hebben deze inmiddels afgerond met t ruim voldoende

Hierna heb ik getwijfeld of we eerst nog de gevorderde cursus zouden gaan doen of meteen de agility, maar na n proefles agility toch besloten daarmee verder te gaan. We hebben daar samen toch meer lol in.
Gisteren hebben we tijdens de les een aantal elementen geoefend en daarna shooting out gedaan.
Daarvan wat foto's en fimpjes.
Slalommen. We zijn begonnen met, ik denk, n ruime halve meter tussen de paaltjes. Uiteindelijk is het natuurlijk de bedoeling dat ie gaat slalommen, maar dit gaat stapje voor stapje.

De schans deden we gisteren voor het eerst.
Vol enthousiasme

Netjes tot onderaan

De band vind ie nog wat lastig, maar zo van vlak ervoren erdoor springen is geen probleem.

De wip heeft ie lol in

Wel weer netjes tot onderaan afwerken.

Filmpjes van de shooting out
En filmpjes van vorige lessen
Les 6
Les 3
En omdat ik nog plek heb voor foto's in dit topic...