Tja, als superhond, die luistert naar de naam Muttley, kan je dat
.
Foto is gescreenshot uit een filmpje, vandaar de slechte kwaliteit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Doet mijn terrier kruising ook altijd, trotse kop erbij

Chantal22 schreef:Haha wat lief!
Grappig dat mensen dat zo leuk vinden bij dit soort honden. Mijn bordeauxdog Hooch deed dat ook wel eens (als hij zin had) alleen dan keken de meeste mensen nog angstiger omdat ze bang waren dat hij er vandoor zou gaan en hen zou verslinden, het monster![]()
. Dat beest doet nog geen vlieg kwaad en is banger voor konijnen dan de konijnen voor hem. Vaak gaat het ook om het "uiterlijk" van de hond. Jammer dat veel mensen alleen daarnaar kijken, het zijn zulke goedzakken allemaal... MuttleyMarty schreef:Chantal22 schreef:Haha wat lief!
Grappig dat mensen dat zo leuk vinden bij dit soort honden. Mijn bordeauxdog Hooch deed dat ook wel eens (als hij zin had) alleen dan keken de meeste mensen nog angstiger omdat ze bang waren dat hij er vandoor zou gaan en hen zou verslinden, het monster![]()
Veel mensen zijn inderdaad bang voor honden, het gerucht gaat hier soms dat mut een waakhond was. Dat beest doet nog geen vlieg kwaad en is banger voor konijnen dan de konijnen voor hem. Vaak gaat het ook om het "uiterlijk" van de hond. Jammer dat veel mensen alleen daarnaar kijken, het zijn zulke goedzakken allemaal...