binnenkort hopelijk weer bekenbolletjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

binnenkort hopelijk weer bekenbolletjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 15:52

Deze keer heb ik voor Jolie weer een bijzondere man gekozen.. een reu die ik al vanaf zijn geboorte ken, zijn moeder goed ken en al zijn broers en zusjes goed ken :D onbewust dat ik hem ooit zou gebruiken was hij mijn favoriet in het nest, de reu met het blauwe bandje ... Storm (Gerone des berges aventureux)
Storm groeide op tot een hond van groot formaat, hij straalt veel kracht uit maar tegelijkertijd zo veel rust, hij haalde de MAG test op zijn sloffen en werd, net als Jolie destijds beste hond van de dag en werden geprezen om hun stabiele karakters. "karakter" iets wat ik ongelooflijk belangrijk vind ik ons dichtbevolkte landje, iets wat voor een ieder anders is.. zowel Storm als Jolie zijn honden die zich makkelijk aanpassen, stabiel zijn in verschillende situaties, zich daar dan ook rustig kunnen houden, conflict vermijdend zijn! (heeeele goede eigenschap!) vb als een hond op hen afkomt blaffend zullen zij niet de confrontatie aangaan maar eerst kalmeringssignalen afgeven, zich afwenden en compleet negeren. Voor mij is deze combi dan ook echt met stip een top combi betreft karakter :+:

Eerder dan verwacht werd Jolie gister loops *\o/* mevrouw is goed in verbergen want ze is zo rete schoon! ik zag per toeval een klein stipje opgedroogd bloed op mijn (super handige) glanzende vloer, doekje bij haar er langs resulteerde in niks, even iets beter m n best doen.. 5 min wachten en ja hoor een mini veegje *\o/* gelukkig vandaag dag 2 zie je het alweer wat beter :)
Storm woont vlakbij (voor de verandering :D ) maar er was nog wel een kink in de kabel... zijn baasje fietst de alp d'huzes en storm zou mee gaan.. van 30 mei tm 7 juni :oo Gelukkig kennen we elkaar redelijk goed en hebben we samen besloten dat Storm bij mij logeert die week *\%/* Ik woon ruim en kan ze makkelijk scheiden dus ze zullen elkaar dan een paar keer "ontmoeten" :D

een paar foto s van het bruidspaar:
jolie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

storm
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nog eeeeven geduld en we hebben hopelijk deze lieve beelden weer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:)F :+: :+: :+:

ivy_power89

Re: binnenkort hopelijk weer bekenbolletjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 19:37

Jaaa leuk es :D
Voor jou dus ook een spannende periode!!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 10:41

het word nu zeker spannend! Jolie is zondag avond en maandag avond gedekt, we hebben ze lekker samen in de wei gelaten. dat leverde ontzettend leuke beelden op haha ze hadden zo n lol! er volgde meteen een heel mooie dekking, storm wist precies wat te doen ook al was dit zijn eerste keer :)

storm logeert nu sinds vrijdag bij mij en jeeetje wat geniet ik van die hond! echt meer dan geweldig karakter! hij slaapt samen met mijn reu chip (die ook wel een veer verdient hoe die een andere volle reu zomaar toelaat in zijn huis!) hij luistert goed is erg netjes naar alles en iedereen! ja echt helemaal top! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 10:43

Oh wat een heerlijk stel! , ben benieuwd!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 13:10

Niks aan...

Ahhh, ikben zo benieuwd, Es! Heb je je puppyparadijs al compleet?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 16:36

Haha leuk he
Nee nog niet, ik bedenk nogsteeds voor achter buiten iets waar ze eeeeecht niet uit kunnen ontsnappen
En verder nog kongs nodig en wat extra speeltjes maar dat heeft nog geen haast allemaal :)

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:17

Wat een leuk nieuws en geweldig filmpje!! Woehoe, spannend!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 10:03

hoe staat het ervoor es? :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 10:30

Goed :D Jolie is veel rustiger, lijkt wel gedrogeerd :p erg dromerig. en verliest afscheiding, teef van vriendin had dat ook en is drachtig. Vulva blijft groot, Nu vooral afwachten of ze misselijk word en of ik een slijmdraad ga zien haha maar nog even geduld
We zijn "al" anderhalve week odw :p

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 15:36

Ja hoor hartstikke drachtig! joepie!
Rond 3 augustus verwachten we de babies :)