onbewust dat ik hem ooit zou gebruiken was hij mijn favoriet in het nest, de reu met het blauwe bandje ... Storm (Gerone des berges aventureux) Storm groeide op tot een hond van groot formaat, hij straalt veel kracht uit maar tegelijkertijd zo veel rust, hij haalde de MAG test op zijn sloffen en werd, net als Jolie destijds beste hond van de dag en werden geprezen om hun stabiele karakters. "karakter" iets wat ik ongelooflijk belangrijk vind ik ons dichtbevolkte landje, iets wat voor een ieder anders is.. zowel Storm als Jolie zijn honden die zich makkelijk aanpassen, stabiel zijn in verschillende situaties, zich daar dan ook rustig kunnen houden, conflict vermijdend zijn! (heeeele goede eigenschap!) vb als een hond op hen afkomt blaffend zullen zij niet de confrontatie aangaan maar eerst kalmeringssignalen afgeven, zich afwenden en compleet negeren. Voor mij is deze combi dan ook echt met stip een top combi betreft karakter
Eerder dan verwacht werd Jolie gister loops
mevrouw is goed in verbergen want ze is zo rete schoon! ik zag per toeval een klein stipje opgedroogd bloed op mijn (super handige) glanzende vloer, doekje bij haar er langs resulteerde in niks, even iets beter m n best doen.. 5 min wachten en ja hoor een mini veegje
gelukkig vandaag dag 2 zie je het alweer wat beter
Storm woont vlakbij (voor de verandering
) maar er was nog wel een kink in de kabel... zijn baasje fietst de alp d'huzes en storm zou mee gaan.. van 30 mei tm 7 juni
Gelukkig kennen we elkaar redelijk goed en hebben we samen besloten dat Storm bij mij logeert die week
Ik woon ruim en kan ze makkelijk scheiden dus ze zullen elkaar dan een paar keer "ontmoeten"
een paar foto s van het bruidspaar:
jolie

storm

nog eeeeven geduld en we hebben hopelijk deze lieve beelden weer