Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:Wij geven de mini 1 stuk per dag per hond. Ze vinden ze super lekker en zou goed zijn voor vacht en tegen vlooien en teken.
Of het hierdoor komt, weet je dan weer niet, maar ze hebben nog nooit vlooien gehad en weinig teken![]()
Als ik het goed zeg is hierbij 1 bonbon voor een hond tot 10 kilo. Onze hondjes zijn iets zwaarder, maar ik geef er 1 per dag.
Die grote bonbons zou je eens op de verpakking moeten kijken, maar ik zou er daarvan 1 per dag geven aan jouw hond.
http://www.biofooddiervoeding.nl/honden ... -mini.html
Suus___ schreef:Het staat op de verpakking.
Ik heb ze ook aan m'n lab gevoerd maar die bleek een graan allergie te hebben waardoor de vachtproblemen en jeuk ontstonden die kreeg nu vlees en geen problemen meer dus kan t niet voor je zin. Maar dacht 1 maxi uit m'n hoofd
Kuggur schreef:"Schapenvetbonbons" wat een briljante uitvinding!
Ik wilde dat ik er op gekomen was, piepkleine stukjes schapenvet mooi verpakken, snufje knoflook erdoor en peperduur verkopen.
Dat spul kost hier weinig, is eigenlijk slachtafval, het wordt wel in verschillende zaken verwerkt maar het aanbod is véél groter dan de vraag.
Marlis schreef:Kuggur schreef:"Schapenvetbonbons" wat een briljante uitvinding!
Ik wilde dat ik er op gekomen was, piepkleine stukjes schapenvet mooi verpakken, snufje knoflook erdoor en peperduur verkopen.
Dat spul kost hier weinig, is eigenlijk slachtafval, het wordt wel in verschillende zaken verwerkt maar het aanbod is véél groter dan de vraag.
Nou geweldig en briljant antwoord hoor. Applaus.
Kuggur schreef:"Schapenvetbonbons" wat een briljante uitvinding!
?