25-4 was het dan zo ver , Om half 10 S'avond werd de eerste geboren , Om kwart voor 11 de tweede , en Om 12 uur , melde zich de laatste , een nest van 3 kittens dus , Nummer 3 kon wat moeilijk op gang komen , maar lag daarna ook aan de melkbar
helaas begon de kleine spruit na 2 dagen af te vallen , om de 2 uur bijvoeden , Hij kwam aan na 2 dagen , wat waren we blij , helaas maar voor heel kort , want Hij wilde niet meer eten en verzwakte , alles geprobeerd ( op een sonde na , want dat gaat mij te ver , geen verdere discussie aub) maar het mocht niet baten , rond 12 uur S'middags is hij vredig in mijn handen heen gegaan , Heel erg jammer en we waren er kapot van als je zo intensief met zo'n beestje bezig bent geweest , 5 dagen oud mocht hij worden
1.

rust zacht Kanjer van me , had je nog een heel leven gegund !
Maar de andere gingen juist super goed en groeide als kool ! vandaar dit foto/volgtopic om hun vorderingen een beetje in de gaten te houden , want zeg nou zelf , het zijn toch ongeloofelijke schatjes ?
2. net geboren

3. Samen bij mama ( zoekplaatje )

4. 3 dagen oud ( hier kan je zien hoe klein de zwarte was)

5. 2 weken oud en oogjes open !

6. Lekker kroelen

7. Bijna 3 weken oud

Vandaag :
8. Grrr ik ben een tijger

9. Selfie's maken is toch cool ?

10. Kijk ik heb al tanden !

11. doe is Releaxed !

12. Mijn broer had geen zin in foto's

13. Maar dat is niet zo gek , Ik ben hier de Diva

we hadden 2 namen , de witte Saar ( saartje ) en de zwarte noor ( noortje) alleen toen kwamen we erachter dat de zwarte een man was
) nest
, we zijn toen ze 3 dagen waren bij de da belandt omdat mamas geen melkbar wilde zijn , toen heeft hij ze allemaal globaal bekeken , voorderest weinig ( alle aandacht ging toen uit naar mams en de kleine zwarte uk , maarja , anders horen we het bij de vaccinatie en het chippen wel