Verder wou ik gewoon bekijken welke naar me toe zou komen of van welke ik gelijk dacht DIE moet het zijn! Er waren twee nestjes, de ene bestond uit twee reutjes en een champagnekleurig teefje, 6 weken oud. De twee reutjes vielen sowieso al af. Het teefje was heel lief, niet te teruggetrokken maar ook niet brutaal. Toen ze eenmaal over de brug was, kwam ze wel de hele tijd bij mij terug. Alleen twijfelde ik omdat ik liefst een wit, creme of zilver hondje had.
Het andere nest met jongere hondjes had twee teefjes, een donker teefje wat dus voor mij al afviel en een champagnekleurig teefje in een lichtere tint. Dat was echt nog te jong om naar mij te komen of op een andere manier de klik te maken.
Dus welke werd het... of verder kijken??? Het jongste hondje was erg blafferig, nu nog schattig maar als volwassen hond niet mijn ding, zo'n echte keffer. Het andere hondje vond ik echt wel heel cute, mooi, lief! En een goede hond heeft geen kleur
dus die is het geworden.Nu nog een paar weekjes wachten tot ze groot genoeg is om opgehaald te worden.
Meet Sidhe!