ik was helemaal blij & gingen 2 konijntjes ( voedsters ) halen bij een fokker.
Alles stond al klaar
Toen we ze gehaald hadden ben ik meteen fotos gaan:D
ik was zo blij dat ik bijna niet kon slapen hahaha
de volgende ochtend ben ik vroeg opgestaan en heb meteen met ze gespeeld
Toen merkte ik al dat browny veel actiever was dan choco.
maar ik dacht dat choco gewoon een rustig konijntje was..
de volgende ochtend was ze nog rustiger en at ook helemaal niks geen voer geen gras niks .. En ik zag haar ook niet drinken
Toen ben ik het in de gaten gaan houden en merkte ik dat als ik haar vast hield ze een bult op haar rug had toen ben ik naar de dierenarts gegaan.
De DA vertelde dat choco darm problemen had dus ik moest haar medicijnen geven & eten via een spuitje..
de wond was niet zo erg gelukkig
2 dagen later is ze ondanks de medicijnen en alles overleden
((ik zag aan browny dat ze het er wel moeilijk mee had dus ben ik naar de fokker gebeld en overlegd voor een ander konijn, dat was mogelijk
wij gingen een week op vakantie dus bracht ik browny naar de fokker zodat browny daar kon wennen aan haar nieuwe vriendinnetje:) het klikte meteen Het ging super tussen die 2 toen wij terug kwamen van vakantie:D
maar na 2 weken begon chica ( zo hete ze ) ook te stoppen met eten en drinken dus ging ik haar voeren via een spuitje en de dierenarts was al gebeld
de morgen voordat we naar de dierenarts gingen viel ze in een keer om .. Een hartstilstand 
Ik was er kapot van vooral omdat dit al de 2 x is ..
dag chica :,(
En weer was browny een maatje kwijt !
Browny was ondertussen 3 maanden en was het liefste konijn ever ! Nergens bang voor kon aan een tuigje wandelen en was super vrolijk
Ik ben opzoek gegaan naar een 3 konijn en belde de fokker voor een leeftijds genootje .. Toevallig had hij er nog een we haalde haar op
we zetten ze samen in de ren maar dit ging niet zo goed
een paar weken later was de druppel die 2 konden echt niks met elkaar dan waren ze maatjes en dan vielen er bijna doden.. Browny heeft bibi ( zo hete ze ) in de rug gebeten en bibi heeft al brownys haren eruit geplukt
( Bibi ging dus weg, toen zijn we eens gaan kijken bij een opvang en daar vonden we kumba een gecastreerde ram browny en kumba konden het goed vinden
en tot mijm verbazing gingen ook hun 2 vechten terwijl het erg goed ging !Dus ook dit konijntje weer weg

Browny is vanaf 6 weken bij mij & we zijn dikke maatjes
Na kumba ging alles goed alleen totdat ze ernstig ziek werd ze had geinfecteerde luchtwegen en geen antibiotica die hielp !!
Zo zielig was dat haar hele neusje volg korsten, ze kon niet ademen ( ademde door mond ) ongeveer 5 x naar de dieren arts geweest
Tot de laatste keer er was nog 1 antibiotica die we niet geprobeerd hadden .. Het enige was dat er nog maar 1 flesje van was omdat het niet meer gemaakt werd en gelukkig kregen wij dat !! En het hielp ze was helemaal beter

Nu is er onder tussen haar opgegroeid en is ze weer helemaal vrolijk soms wat nies aanvallen maar dat zijn eraar weinig..
Ik ben ontzettend trots haar !