Joes vermist/gestolen sinds 08-05-2014 te Beusichem ( voorkoopstraat )
Naam contactpersoon
Carola van Santen
jw.van.santen@hotmail.com
Telefoonnummer
0629584115 0653852305
Wat is de roepnaam van de hond?
Joes
Ras van de hond
Bouvier
Wat is het geslacht van de hond?
Teef
Wat is de leeftijd van de hond?
9 wk
Wat is de kleur van de hond?
Zwart gestroomd
Andere kenmerken van de hond?
Hondje is nog een pup.
Na een aantal dagen intensief zoeken (zelfs met speurhond) heb wij met zijn allen het vermoeden dat Joes gestolen is.
Is de hond gechipt?
Ja
Waar is de hond vermist
Voorkoopstraat Beusinchem
Vanaf wanneer is het huisdier vermist?
Donderdag 8 mei
Inmiddels is er ook al een paragnost bij geweest (niet dat ik daar een fan van ben, maar goed, schaad het niet baad het niet, daarnaast is het een bevestiging van vermoeden), deze omschreef een spoor in Duitsland. Dit is heel goed mogelijk. Het gaat waarschijnlijk om een gerichte actie, in de boerderij naast de woning van Joes wonen Polen, deze hebben vermoedelijk geweten dat net op 8 mei de familie weg was. Normaal gebeurd dit namelijk nooit. We beschuldigen niemand, maar het vermoeden is groot.
Ik hoop dat er bokkers zijn in Duitsland en Polen die mee willen kijken, misschien heeft een van jullie iets gezien, gehoord. Joes word enorm gemist.
PS: Joes is een teefje, het zusje van mijn pupje.
Naast de oproep voor Joes, een wwarschuwing: er zijn dus momenteel weer puppy-dieven actief, ze hebben het met name voorzien op grote rassen. Heb je een pup, let dan op met vreemden. Naast dat ze van je erf gestolen worden, stelen ze ook je pup op straat. Dit doen ze in tweetallen, een spreekt je aan, terwijl de ander je pup aait en los maakt van de lijn. Zodra ze weg zijn, heb jij alleen je lijntje nog, maar je hondje is weg.
ps mocht dit niet goed staan of niet mogen sorry
je snapt toch niet dat iemand dat kan doen