puppycursus omgeving Amsterdam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

caranthir

puppycursus omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 21:59

Hey,

Wij hebben sinds enkele dagen een pupje in huis en daar moet natuurlijk puppycursus mee gelopen worden.
Ik heb al een beetje op internet gezocht naar cursussen in de omgeving van Amsterdam, maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die een goede cursus aan kunnen raden.

Mijati

Re: puppycursus omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 06:04

wat leuk!

Helaas zit je te ver weg, anders had ik wel een leuke cursus geweten (ik begin daar morgen met ons pupje).

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 07:26

He grappig, wij zijn ook aan het zoeken op het moment, maar dan in Amsterdam. We zijn gisteren bij Hondenschool de Gabber geweest, vandaag gaan we naar Hondenschool Omnia. De Gabber zag er wel leuk uit, ze hebben na de puppycursus ook nog veel meer aanbod, maar ik weet niet of je dat wilt. Je hebt een kring binnen waar je in begint en waar pups met een paar tegelijk kunnen spelen. Ze zitten er wel erg bovenop vond ik, grijpen erg snel in.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:59

Vrijwilliger bij ons is na het afronden van haar opleiding een hondenschool begonnen.. Www.scoobydogz.nl

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:59

Er zit een clubje in het westerpark. Misschien kun je ze vinden via google. Ik zag ze laatst toen ik aan het hardlopen was dus veel meer weet ik ook niet.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:01

er zit er 1 in Purmerend

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:07

Mijn moeder geeft les op de kynologenclub in Purmerend en heeft haar eigen hondenschool. www.despoorlijn.nl ik vind dat er erg prettig les gegeven wordt en er zijn na de puppy cursussen nog andere cursussen die je kunt volgen. Wil je na de puppy cursus iets heel anders kijk dan gerust even op de site van mijn moeder :D