Ik heb niks meer met paarden dus webwinkels met paardenspullen heb ik niks aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1705 schreef:
I_Nicky_I schreef:Naar wat voor dingen ben je op zoek? Wij hebben ook een eigen website maar gericht op hondensport. Of ben je niet echt op zoek naar iets?
Alwiene schreef:laura1705 schreef:
Bedankt, maar je hebt misschien wel leuke spullen, maar ik vind je webwinkel echt vreselijk winkelen.
De foto's zijn klein en blijven dat ook na verschillende keren doorklikken waardoor bijvoorbeeld een riem niet echt goed te bekijken is. Ik vind het heel vervelend dat ik bijna elk artikel open moet klikken voor ik een prijs kan zien (ik snap dat dit komt door verschillende opties met verschillende prijzen, maar op zijn minst een vanaf prijs zou dan wel fijn zijn om meteen al te zien). En de webshop biedt nauwelijks navigatie mogelijkheden, ik moet gebruik maken van de terug knop van mijn browser om terug te gaan en kan niet door bijvoorbeeld een menu gewoon in 1 keer 2 stappen terug of naar een andere categorie zonder eerst weer helemaal naar het begin van de webwinkel te gaan.
Ik heb zelf in het verleden een kleine webshop gehad, en vind het super om zulke dingen van anderen te zien en als ik er wat vind te steunen door er te kopen, maar dit winkelt echt niet fijn en houdt mijn aandacht daardoor dus niet lang op je website, sorry!