Ik weet dat ze speciaal kuikenvoer nodig hebben omdat ze anders dood gaan, is er nog meer waar ik aan moet denken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waren ze niet meer zo kwetsbaar namelijk. Heb zelf namelijk best felle dames ertussen zitten, maar waren krielkippen en de kuikens niet dus waren al bijna net zo groot tegen die tijd.
Brahma's zijn erge vriendelijke kippen dus ze deed ze niets maar ik vertrouw de andere kippen toch niet echt met de kleintjes. CK88 schreef:Ik denk dat ik er dan inderdaad bevruchte eieren onder doe.. Mijn kippen komen ook het nest niet af als ze broeds zijn, alleen in de ochtend 2 min om te eten en een zandbad te nemen. En ach de haantjes kan ik altijd nog in de soep doen

)
Amaris schreef:haha! ik was ook zo stoer de eerste keer 'haantjes gaan gewoon de soep in!'
En toen kroop daar het allereerste kuukie uit zijn eitje. Werd meteen Boefie gedoopt en jawel... Boefie was een haantje. En een leuke! en een mooie! Dus heb uiteindelijk nog moeite gedaan om voor Boefie een huis te zoeken en gelukkig is dat gelukt...
haha! stond ik dan met mijn stoere praat.
En nu weer want morgen komen er weer twee kuikens uit de broedmachien...
De huidige kippen leggen ook bijna niet meer die moesten eigenlijk ook al de soep in...