Gisteren voelde ik me even Roodkapje voor een dag
Mijn vriend en ik gingen namelijk op bezoek in Bilstain bij de wolvenopvang. Hier kun je een rondleiding boeken langs de wolven verblijven (14 wolven) ennn als je een verklaring tekende en boven de 18 jaar was, mocht je ook naar binnen bij de wolven!!Van jongs af aan heb ik al een fascinatie met wolven en dit vond ik dus echt mega leuk!
De twee wolven waarbij we naar binnen mochten heten Pjotr en Hannah en zijn broer en zus. Hannah was duidelijk wat brutaler dan haar broer, hij bleef wat meer op afstand.
Hieronder wat foto's

Stukje vlees te eten geven.

Dat de wolven dichtbij komen was niet gelogen

Hannah was een beetje geobsedeerd door mijn mouw
Dit schijnt ze soms vaker te hebben, dan trekt ze wat aan mouwen. Dit doet ze alleen bij vrouwen en gisteren vond ze het dus wel leuk om bij mij te doen. Ik vond het niet erg en was ook totaal niet bang, maar later dacht ik wel even, hmm ik heb dus mijn complete arm (want het bleef niet bij de mouw op een gegeven moment
) in de bek van een roofdier gehad. Doorbijten deed ze niet, ik voelde een druk op mijn arm maar geen scherpe tanden.

En dan hangt er een wolf aan je arm

Ik vond het erg geslaagd, toch wel een beetje dream come true!
Deze rondleidingen zijn te boeken, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.Ggoogle even op Wolvenopvang limburg oid en dan kom je op de site uit
Reken er wel op dat je álles te horen zult krijgen van de eigenaren, ze praten graag over hun beesten