Hondenpenning.net, ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yiruma

Hondenpenning.net, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 10:01

Hoi bokkers,
Aangezien mijn hond binnenkort 6 wordt ( *\o/* ) leek het me leuk om eindelijk eens een penning met zijn naam e.d. erop te hebben. Nou zag ik de site hondenpenning.net en het is best goedkoop moet ik zeggen, de penning die ik zou willen bestellen is 7,95 en dan heb je gegraveerde tekst erbij inbegrepen. Dan heb je geen verzendkosten, dat heb je daar op niets, ze verzenden overal naartoe binnen 24 uur.
Ik vroeg me af of iemand er ervaringen mee heeft (heb zelf sowieso nooit een penning of zoiets gekocht, weet ook niet wat de normale prijs ervan is) want het is niet te duur.
Groetjes Yiruma

Edit; alleen geen verzendkosten op hondenpenningen

Yiruma

Re: Hondenpenning.net, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 20:23

Heeft niemand hier ooit besteld :Y)

dierenfan

Re: Hondenpenning.net, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 06:13

ik niet ik koop niets wat gegraveerd is. Zonde van elke cent die je erin stopt. Vaak binnen een half jaar al niet meer leesbaar omdat het zo snel vervaagd. Zeker als je hond ook regelmatig zwemt bijv.
Ik heb rogz penningen gehad die werken super maar niet als je hond veel in zout water ligt.

Tegenwoordig heb ik gedrukte penningen. Net als dat kinderen om hebben op vakanties e.d. (jep ik heb grote honden dus valt niet zo op). Ideaal en nog steeds na 1 jaar net zo goed leesbaar als bij aankoop! Website kom ik zo niet op. Ze stonden dit jaar ook op animal event.