Neon tetra baby?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Neon tetra baby?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-14 11:32

Sinds een paar weken heb ik 6 neon tetra's

Tot voor kort ook Gyppy vrouwtjes. Omdat de Neons zo ongeveer gek werden van de Guppen heb ik de vrouwtjes weggegeven.
De 2 mannetjes heb ik gehouden. Dat is 2 weken geleden gebeurt.

Ze hebben me echter wel een afscheidscadeau gegeven. -O- Een 20 tal kleine guppy's bleken 2 dagen later tussen de planten verscholen te zitten.
Nou goed. Met een week of 2 gaan die weer verhuizen want anders word het veel te vol en veel te druk voor de Neons.

Alleen nu was ik ze vanmorgen aan het voeren en er was een guppybaby die er nu anders begint uit te zien. Hij lijkt blauwig te worden op de rug, lijkt een wit buikje te hebben en zwemt anders dan z'n "broertjes" Meer de vlugge wendbare manier van de Neon Tetra(of wil ik dat graag? :') )

Vlak voor de verhuizing waren een paar neons wel heel dik en is er door een stroomstoring de temperatuur van de bak naar beneden gegaan en het licht was uiteraard ook uit. Heb ergens gelezen dat dat ook gedaan word bij de kweek van deze diertjes wordt gedaan.

Ik bedoel,...het zal wel niet hoor. Het schijnt bijna niet voor te komen. En een blauwe (mannetjes)gup is ook leuk...

Maar ik zou wel in een deuk liggen om als beginnende aquariaan een neon tetra baby zou hebben.

Heeft iemand een een foto van een 2 weken oude Neon Tetra? Want die kan ik niet vinden. Dan kan ik vergelijken of het een beetje overeen komt.

BTW,...foto nemen lukt niet hij komt alleen te voorschijn bij het voeren en zit verder in het javamos.
Ik zal in de tussentijd wel mijn best doen om er een te maken. :)

_Tara_

Re: Neon tetra baby?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 19:42