Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magicmist schreef:ik heb een aantal weken geleden een kat in laten slapen aan acuut nierfalen.
ok, andere situatie, maar deze kat had al heel wat onder de leden.
ik heb er voor gekozen om haar in te laten slapen. behandeling was alleen tijd rekken en de bloedwaardes waren zo slecht dat ook de dierenarts hiervoor koos.
nardxash schreef:Als ik je Eem tip mag geven laat je kat inslapen ik heb dit zelf meegemaakt met mijn eigen kat ook nierwaardes te hoog bleek een tumor te zijn. Ik denk dat jou kat dat ook heeft vraag daar eens naar bij de da wil je veel sterkte wensen
Air schreef:dat weet ik ook wel maar bij mijn kat dachten ze ook aan nierfalen en ik zie hier toch veel symptomen die overeen komen met een tumor dus daarom zeg ik al tegen ts vraag er is naar bij de danardxash schreef:Als ik je Eem tip mag geven laat je kat inslapen ik heb dit zelf meegemaakt met mijn eigen kat ook nierwaardes te hoog bleek een tumor te zijn. Ik denk dat jou kat dat ook heeft vraag daar eens naar bij de da wil je veel sterkte wensen
Wat is dit nou weer voor rare reactie? Er bestaat ook nog ''gewoon' nierfalen hoor. Dat jou kat een tumor had is heel sneu, maar dat betekend niet dat iedere kat met verhoogde nierwaarden een tumor heeft.

!