We dachten dat ze weg was..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rapunzelx

We dachten dat ze weg was..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 17:15

..na 1 week geen spoor van onze kat te hebben gezien. In eens stonds ze S' avonds voor de deur, ik was dol blij! Tot dat ze in de ochtend weer verdwenen was. Zo gaat het dus al 2 weken, ze komt 'S avonds eens even langs, wat eten, op schoot liggen en slapen en in de ochtend is ze weer weg.
Ik ben blij dat ze niet aangereden is of iets dergelijke en gewoon nog rond huppelt.

Maar wat doet ze? Waarom gaat ze steeds weg en komt ze weer?
Wij zelf zaten er aan te denken dat ze een "ander huisje" heeft uitgekozen, want ze zeggen dat katten hun eigenaren uitkiezen toch?

Herkent iemand dit?

:wave:
Ze is trouwens een gesteriliseerde poes van 9 jaar. Altijd fit geweest, en nog nooit van huis geweest. Toen ze na een week weer even om het hoekje kwam kijken zag ze er top uit. Gewoon een gezonde oma.

welshje68

Re: We dachten dat ze weg was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:18

een halsbandje met een kokertje omdoen en op het ieniminie briefje jullie tel schrijven met de vraag jullie te bellen...weet je waar ze uithangt

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:19

misschien heeft ze een 2e huis ?
net zoals ons kat.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:19

9 jaar is toch geen oma.. dat is gewoon volwassen kat. Ik zou bandje omdoen met daarop je adres of telefoonnummer zodat het duidelijk is dat ze een huisje heeft. Ik zou zelf toch heel graag willen weten naar welk adres mijn kat gaat.