Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Viktor238 schreef:Niet meegemaakt, maar bel alsjeblieft zo snel mogelijk de DA! Succes verderIk heb geleerd dat als honden/katten gras eten ze vaak erg misselijk zijn.
Viktor238 schreef:Niet meegemaakt, maar bel alsjeblieft zo snel mogelijk de DA! Succes verderIk heb geleerd dat als honden/katten gras eten ze vaak erg misselijk zijn.

JCDJK schreef:Okee dan weet ik dat over het gras!
De eerste twee keren was het gewoon haar eten wat er weer uit kwam.
Verder loopt ze nu buiten en komt ze af en toe terug om brokken te eten..
Als ze over moet geven, komt ze ook terug om het vervolgens in huis te leggen zodat ik het op kan ruimen
chocobroodje schreef:Uiteraard
James spuugt altijd in groepjes van 3 en dan bij voorkeur verdeeld over het hele huis
JCDJK schreef:Okee dan weet ik dat over het gras!
De eerste twee keren was het gewoon haar eten wat er weer uit kwam.
Verder loopt ze nu buiten en komt ze af en toe terug om brokken te eten..
Als ze over moet geven, komt ze ook terug om het vervolgens in huis te leggen zodat ik het op kan ruimen
Ik dirigeer hem tegenwoordig naar de gang en doe gauw alle deuren dicht. Daar ligt tenminste laminaat. De hond kijkt altijd heel schuldig en zielig alsof ie iets stouts heeft gedaan (ahh gossie) maar daar heeft james ook weinig last
Die komt rustig kijken of en hoe ik het schoonmaak
Viktor238 schreef:Amaris schreef:Tja... dat doen katten nou eenmaal: overgeven.
Ik zou pas aan DA denken als het een paar dagen achter elkaar aanhoudt en ze echt geen eten binnen houdt.
Als ze verder vrolijk is en goed eet, is er nu nog geen reden tot paniek zoals Viktor 238 een beetje doet laten vermoeden.
Sorry