iedere dag ging hij 2 keer op de kattenbak voor een drol, vaste prik ochtend en avond. Het is een pers een ex kater, zijn eetlust is goed. Maar vanmorgen bedacht ik me opeens dat ik al een paar dagen geen drol heb opgeruimd, dus even aan de huisgenoten gevraagd en die hadden ook niks in de bak gezien. Maar hij ging nooit naar buiten maar de laatste weken gaat hij soms even naar buiten dus ik dacht misschien doet hij het buiten? Nu in de middag 1 keer een drol gedraaid, die was erg hard en droog en de 2e keer weer een drol die was zwart en wat zachter.
Hij krijgt brokken en soms hart, nu is het wel zo dat hij erg onder de vlooien zat en we kregen ze maar niet weg. Daar door dronk hij ook erg veel, nu met een Seresto vlooienband en geen vlooien meer drinkt hij ook veel minder. En minder drinken kan misschien ook een reden zijn dat hij verstopt zit. Ik heb niet de indruk dat hij er echt last van heeft, wie herkent dit? En is het misschien goed om op ander voer over te gaan. Nu krijgt hij gewoon de wat goedkopere brokjes.
Ik had vroeger ook een pers die soms wat last had van haarbalen , of erg harde droge ontlasting. Die kreeg ik aan de ratelende schijt door hem iets te geven waar hij van aan de schijt ging. Bij hem was dat een blikje felix.
Nu een hele oude pers die elke dag haar eten krijgt vermengt met erg veel kattenmelk. Ze vind het heerlijk! Hills ad zou ze eigenlijk moeten krijgen , maar dat lust ze echt niet.
Ik zou wel even voor de zekerheid naar de dierenarts gaan. Dan kun je een pasta krijgen die ook goed werkt , en inderdaad eventueel uitsluiten dat er niks anders aan de hand is.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 07:52
Vannacht weer geen drol dus straks maar even bellen met de D.A.