Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelf kopen wij elke keer iets verschillends bij de dierenwinkel/tuincentrum. Zou niet weten hoe alles precies heet maar een licht bot met een soort druivensuiker er in en varkensoren zijn hier wel favoriet. Mijn oom haalt soms ook een bot bij de slager, dat kun je ook eens proberen? eclair98 schreef:Schenkel (typ je dat zo?) van de slager vind onze pup fantastisch!
fourseasons schreef:Dentasticks geven we hier elke dag eentje voor de tanden, dat is ook geen bot.Zelf kopen wij elke keer iets verschillends bij de dierenwinkel/tuincentrum. Zou niet weten hoe alles precies heet maar een licht bot met een soort druivensuiker er in en varkensoren zijn hier wel favoriet. Mijn oom haalt soms ook een bot bij de slager, dat kun je ook eens proberen?
)
maar er zijn mensen die zeggen dat hun hond daar heel lang mee doet, ik wou daarmee alleen aangeven dat die van ons het dus zo op heeft. Horsetopia schreef:Ik vraag me eigenlijk af of er nog iets veilig is als kauwbot voor honden?
Er zijn zoveel verhalen van verstikkingen in bullepezen, oren, buffelhuiddingen, farmfoodbotten,.... Wat kan je in godsnaam veilig geven?
(Hangt er dus ook van af of je je hond KVV of met brokken voert)