Hij vindt het dan ook heerlijk om naast de fiets ergens met mij heen te gaan.
Aangezien ik nog niet zo heel lang in Almere woon ken ik de omgeving nog niet zo goed, vanmorgen kwamen we dus weer wat nieuws tegen: De Bosrand. Dit is een stuk bos tussen twee woonwijken in.
Aan het begin stond een bord waar onder anderen werd gesproken over een 'laarzenpad' dat was aangelegd, dat beloofde dus niet veel goeds en ik vreesde al voor mijn roze gympen. Maar oké, ik wilde Rens dat lolletje wel gunnen.
Meneer vindt het er wel erg aanlokkelijk uitzien

"Gaan we nou nog verder?"

Even uitpuffen op een boomstronk

"Baas, waar ga je naartoe?"

Ondanks zijn leeftijd klimt hij graag ergens bovenop voor de foto

Nu snap ik waarom het een laarzenpad heet

Selfie! (Meneer had inmiddels een zeiknatte kop door het struinen door de bosjes

Tegen het eind had hij zijn tong zo ongeveer op de grond hangen, maar buiten zit er geen rem op Renzo

Hij dacht op de terugweg nog wel even een sprintje te kunnen trekken naast de fiets, maar dat viel toch tegen. Even bijkomen.

Bij thuiskomt was Rens zó vies dat ik hem op een handdoek naar de badkamer heb gesleept, gelukkig vindt hij dit altijd ontzettend vermakelijk en hij bleef dan ook braaf liggen.

Vervolgens moest meneer onder de douche, dit vond hij dan weer minder vermakelijk, maar het föhnen naderhand is eigenlijk toch ook wel best lekker.
Maar als de rust dan weer is teruggekeerd, is het eigenlijk toch wel een oude man aan het worden.

Bedankt voor het kijken!