Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij is ook wel mega enthousiast als we beginnen, en 20 minuten gooien (haalt hij meestal niet) zijn toch al gauw heel wat meters
Dat op een flink tempo, dus nee ik vind het niet vreemd. Puk heeft ook snel last van de warmte (heeft een dikke vacht) en dan is ie soms na 5 minuten al klaar
Maar hij rent dan ook niet als een gek achter het blok aan, hij haalt het op normaal tempo op en brengt het weer terug. 
En zodra ik zie dat hij wat moe wordt trek ik de rem erop en gaan we lekker nog een gewoon stukje wandelen.Hhilde schreef:Mijn tien jarige beagle is na twintig minuten nog écht niet moeMaar hij rent dan ook niet als een gek achter het blok aan, hij haalt het op normaal tempo op en brengt het weer terug.
)
en dat geldt trouwens ook voor mijn andere hond. Jouw hond heeft dan ook nog eens korte pootjes dus alles is nog vermoeiender.
als je het écht zeker wil weten kan je altijd bloed laten prikken, of gewoon een tijdje rustiger aan doen en kijken wat dat geeft.
) Heeft ze geen bal, dan speelt ze gewoon heerlijk met de andere honden dus dit hóeft geen probleem te worden. Prisca schreef:Ik denk alleen maar wat doe je veel met een hond van 11 maanden?.

Wat gebruik jij als hersenkraker?