En ik heb 3 dezelfde grote bakken waarvan 2 met deurtje. Het 3e deurtje is gebroken. Alle meiden maken het meeste gebruik van de bak zonder klepje. Ze doen allemaal netjes hun grote boodschap op de bakken en 3 van de 4 plassen daar ook netjes. Maar Skylar dus niet.
Nouja, niet altijd. Ze poept er wel op maar ze plast ook wel eens ergens anders. 
Vaak bij de tuindeur (ik denk als soort van protest dat ze niet naar buiten mogen maar ze gaan zodra het redelijk weer is nu elke dag een paar uurtjes naar buiten) maar ook op andere plekken. Vaak als ik mijn bed verschoond heb gaat ze daar ook op plassen.
Ik sla nu elke morgen mijn dekbed dubbel en over het voeteneind. Dat schijnt te helpen. Al plast ze ook wel es op bed als ik erin lig en dat merk ik dan de ochtend erna. Maar dat is alleen als het verschoond is. Ligt mijn beddegoed een week is er niets meer aan de hand en kan ik mijn bed gewoon normaal opmaken.Sky heeft dit een paar jaar terug ook gedaan en toen hield het opeens op.
Maar nu doet ze het dus weer. Plas heb ik zo opgeruimd maar ze doet het ook op de matje dat voor de tuindeur ligt en dus blijf ik dat ding wassen. Heeft ze iets met schone dingen ofzo?? Matje ligt er nog geen dag en ik kan hem weer wassen
En ik kan ook geen wasgoed in de badkamer laten liggen want ook daar gaat ze op plassen. (vies wasgoed bedoel ik dan)Haar gedrag is niet veranderd, ze eet en drinkt goed en is gewoon zichzelf. Ze kan best op de bak want daar poept ze wel en zal ze ook wel eens plassen. Oja, bakken doe ik netjes elke dag.
Vind ze een schoon dekbed gewoon fijn om op te plassen? Heb ik gewoon pech? Er is toch een spray die katten niet lekker vinden ruiken? Maar dan zou ik die op zoveel plaatsen moeten gebruiken dat is gewoon niet leuk meer. Ruiken wij dat spul ook?
Ik word er een beetje moedeloos van...blijf opruimen en omdat ik het haar pas 1x heb zien doen kan ik haar ook nooit straffen want dat is dan te laat.

....
. Even laten controleren is echt geen overbodige luxe. Moet je niet net de pech hebben dat je net zo'n muts treft als die van mij, want die vertikte het mooi om in die korreltjes te piesen, die heeft 3 dagen bij de DA gezeten zonder te piesen
. Zodra ze thuis kwam ging ze meteen op de bak zitten, trut